Ministar privrede zakačio pešaka kolima u Zrenjaninu 1Goran Knežević Foto: FoNet/Aleksandar Levajković

Ministar privrede Goran Knežević juče ujutru oko osam časova na zrenjaninskoj magistrali zakačio je retrovizorom svojih kola pešaka starog 75 godina.

Kako saznajemo, pešak je zadobio lakše telesne povrede nakon pada i pregledan je u urgentnom centru gradske bolnice.

Prema navodima Ministarstva privrede, koje se oglasilo nakon saobraćajne nezgode, ministar Knežević je izrazio žaljenje zbog incidenta i nadu da će sa povređenim pešakom, kod koga su konstatovane lakše telesne povrede, biti sve u redu. Kako je saopšteno, prilikom policijskog uviđaja ustanovljeno je da svetlosna signalizacija na raskrsnici nakon grmljavine i kiše nije radila, da ministar nije imao alkohola u krvi, dok je automobil odvezen na vanredni tehnički pregled.

Incident sa ministrom u Zrenjaninu je imao sretan epilog, ali je izazvao veliko interesovanje medija i javnosti. Neki drugi saobraćajni udesi sa srpskim ministrima imali su tragične završetke, poput udesa iz 2003. godine u kojem se našao ministar poljoprivrede u vladi Zorana Đinđića – Dragan Veselinov. „Slučaj Veselinov“ za koji je okrivljen vozač Stevan Bakalov upamćen je po smrti Katarine Marić, koja je prelazila ulicu na uglu Beogradske i NJegoševe ulice, a tom prilikom lakše povrede zadobio je Srboslav Ćirić.

Da Srbija ima problem sa javnim funkcionerima i ministrima u saobraćaju potvrđuje i tragični udes bivšeg ministra policije Dragana Jočića, koji je u januaru 2008. godine na autoputu Niš-Beograd kod Velike Plane, nakon prevrtanja terenskog vozila „mercedes benz“ pri velikoj brzini, zadobio teške telesne povrede. I ovoga puta za udes je odgovornost pala na vozača.

Pre dve godine na naplatnoj rampi Doljevac bivši direktor Koridora Srbije Zoran Babić učestvovao je u incidentu u kome je Stanika Gligorijević izgubila život a pet osoba je zadobilo povrede. Prilikom uviđaja konstatovano je da je vozač upravljajući „škodom superb“ pri brzini od 93 kilometra na čas udario u „opel astru“ koja je bila zaustavljena zbog plaćanja putarine, usled čega se ona odbila, da bi zatim udarili u zadnji deo „folksvagen pasata“ koji je napuštao rampu. Suđenje za ovaj udes još uvek traje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari