Ponovo otvorena telefonska linija 19833 za psihoterapijsku podršku građanima 1Foto: Pixabay/Patrice_Audet (Ilustracija)

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija ponovo je ustupilo telefonsku liniju 19833 Savezu društava psihoterapeuta Srbije kako bi svakodnevno, u periodu svakog dana od 15 do 21 čas, građani mogli da dobiju besplatnu psihoterapijsku pomoć tokom pandemije korona virusa.

U saopštenju je naglašeno da će svakog dana u tom vremenskom periodu volonteri  Saveza pružati podršku svim građanima koji imaju psihološke tegobe usled pandemijske krize.

„Tokom vanrednog stanja u aprilu i maju takođe smo omogućili građanima da na ovaj način dobiju podršku, budući da je nesumljivo da pandemija uzrokuje teskobu i druge psihološke probleme kod ljudi. u tom periodu, volonteri Saveza primili su 268 poziva, a prosečno trajanje razgovora trajalo je 22 minuta“, navodi se u saopštenju.

Takođe, ova telefonska linija, koja inače pripada Nacionalnom kontakt centru za bezbednost dece na internetu, nastaviće da služi i Centru, koji će primati pozive sa ciljem pružanja saveta za jačanje bezbednosti dece na internetu i prijema prijava za ugrožavanje bezbednosti dece preko interneta.

„Neophodno je i da Nacionalni centar za bezbednost dece na internetu radi neometano, naročito zbog povećanog korišćenja interneta kod najmlađih i samim tim povećanog rizika od svih oblika onlajn ugrožavanja. U tom periodu primljeno je 1.778 poziva i onlajn upita i formirano 236 predmeta“, podsećaju u Ministarstvu.

Informacije o Nacionalnom kontakt centru za bezbednost dece na internetu, kao i edukativni materijali o onlajn bezbednosti mogu se naći i na sajtu www.pametnoibezbedno.gov.rs, dok se više informacija o psihoterapijskoj podršci u vanrednom stanju nalazi na sajtu www.savezpsihoterapeuta.org/korona-virus.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari