Viša cena karata ne rešava probleme GSP-a

Gradsko saobraćajno preduzeće godinama propada zbog lošeg poslovanja i korupcije, smatraju sagovornici Danasa

Ostavite komentar


    1. Zašto se ne uvede sistem, otkucas kartu kad udjes, a da bi izašao, moraš opet otkucati, i ako nije sve ok.recimo ušao si u 3.zonu,a imaš plaćene 2, nema izlaska i karica se blokira, koju možeš deblokirati, kad platiš prekoracenje. Tako kontrolori ne bi trebali.

  1. Zašto neko uporno pokušava da nas ubedi da „treće lice“ (do sada APEKS) jedino može da osmisli i održava sisteme naplate prevoza. U eri računara i digitalizacije imamo „milione“ dece koja sve to imaju u malom prstu, pa zašto njih ne zaposlite u GSB-u ili Gradskoj upravi, i onda sav novac koji bi išao „tašna-mašna“ posrednicima ostaje GSB-u. Koliko sam pročitao oko 450.000 € mesečno. Dokle god postoji posrednik ja kartu ne plaćam.
    Drugo, kako to da dr.mr. Vesić nijednom nije pomenuo firmu „Apeks“ za koju znamo ko je od bivših gradskih čelnika „doveo“ jer je imao udeo u vlasništvu sve dok isti nije prodao za „masnu lovu“?
    Ili je možda i dr..mr. Vesić samo nastavio sa sportskom dosiplinom „a gde sam tu ja“?
    Treće, gde god privatnici drže linije tu se ne zna ni red vožnje ni red uopšte, tako da tu treba uvesti red. Počev od starosti i izgleda vozila (i vozača) pa dalje redom.

    1. Kad Vas budu služili pićem i hranom besplatno onda ćete platiti kartu, pod uslovom da to radi lepa i ljubazna devojka? Glumite princip da biste se vozili džabe i još imate obraza da se žalite. Ovaj sistem odgovara Vesićima i takvima kao što ste vi

      1. Za vašu imformaciju do 2010. svakoga meseca sam uredno kupovao „markicu“ i plaćao prevoz, a ni tada nije bilo ni „hrane ni pića“, a pogotovo ne „lepih i ljubaznih devojaka“. Od kada su ugurali „Bus Plus“ – ne niti ću! Ako se naplata karata vrati GSB- u, ponovo ću plaćati sa zadovoljstvom.
        U ona vremena kontrolori su uvažavali svaku osnovanu primedbu putnika i prosleđivali je u firmu (jer su bili deo sistema GSB-a) a ovi imaju samo dva odgovora:“ To nema veze sa nama“ i “ Mi namamo veze sa tim“. Pa sa kojim pravom onda naplaćuješ karte i kontrolišeš putnike, ako nemaš nikakvu odgovornost?
        Lično sam uveren da ste jedan od njih (kontrolora), bar sudeći po komentaru. Ili bar vozač kod privatnog prevoznika, tako da istina ume da „zaboli“.

        1. Znaci, vi deset godina koristite javni prevoz ali ga ne placate jer ste sebe opravdali ovim ili onim sto vam se ne svidja, umesto da prestanete koristiti uslugu?
          Vas bi trebalo finansijski istresti iz gaca, da isplatite sve ukradene voznje na koje se jos bunite!?
          Nesvest ljudi zaista ide do apsurda!?

          1. Nije tačno da deset godina ne plaća. Da GSP ne dobija pare od grada Beigrada koji svaki građanin grada Beograda daje u budžet, onda bi mogli da kažete da ne plaća GSP. Ovako svi mi plaćamo svakodnevno karte GSP i ko se vozi i ko se ne vozi njihovim autobusima.

  2. Ispašće da svi koji mislimo drugačije od kalifa od kalifa da smo opzicija i nevolimo Beograd. U tekstu se navode činjenice koj argumentuju da Vlast u Beogradu nema finansijsku kulturu , već pare troši po svojim nahođenjima a mi se samo informišemo da lajemo ko kerovi.Gradski prevoz je skup, ima osnova ako se od uspešno naplaćenog poreza odvoji novac za GSBa ne za privatnike(pa vozite se 33, 48,…. ko da se vozite u kamionu pokretanje zaustavljanje otvaranjei zatvaranje vrata , telefoniranje u toku vožnje, zimi hladno leti vruće…..) već za firmu koja zapošljava petnaestak hiljada ljudi pomnoženo sa članovima porodica koliko je bre…
    Ubeđeni smo da je kapitalizam , ali i on ima opcije službe građanima a ne apsolutne vlasti ili diktature.

  3. „Viša cena karata ne rešava probleme GSP-a“

    „Više para u džepovima ne rešava probleme građana’

    1. Ocigledno da i nije cilj resavanje problema gradjana nego prikupljanje novca

  4. „katastrofalno stanje u ovom preduzeću nastalo lošim upravljanjem i korupcijom.“

    Ko hoće socijalizam u gradskom prevozu, ima probleme u gradskom prevozu.

    Gde god hoćeš probleme, to daj državi na upravljanje.

    1. A da prepisemo…!! Sistem Nacionalnog prevoza iz Nizozemske…!! Jedino, sto su im sva vozila u sistemu , zute boje , od Prestonice do svakog sela…Hoce li ponovo , zaziveti Resavska skola u nebeskoj Srbiji, sem u domenu visokoskolstva…??

      1. Kada prepišemo holandski prosek plata od 36 hiljada evra godišnje tj 10 x više nego što prosečan Srbin imade, onda da merimo i patke.

        Druga stvar, Holanđani se nisu obogatili tako što su čerupali građane porezima da bi im subvencionisali prevoz, nego tako što su čerupali kolonije, a građane ostavili da se na miru bogate. Zašto to ne potegnete pa kažete „hajde da svako plaća svoj prevoz da bi ukinuli poresko čerupanje građana dok građani ne izađu na 36 hiljada evra godišnje, u proseku, kao u Holandiji“?

    2. Hoćete reći, nigde u svetu ne postoji uspešno preduzeće kojim država upravlja?! Neće biti, nego vašu tvrdnju treba malo ispraviti u:
      „Gde god hoćeš probleme, to daj NESPOSOBNOJ i KORUMPIRANOJ državi na upravljanje.“
      E, onda da, dobićeš problema više nego što možeš i ljudski da podneseš!
      Ali u normalnim i funkcionalnim državama vaša tvrdnja uopšte nije potvrđena. Pošto Srbija, nažalost, NE spada u takve države, u Srbiji vaša tvrdnja JESTE potvrđena!
      Ali u Srbiji se ne bismo usrećili ni kad bismo 100% privatizovali sve živo, upravo zato što Srbija nije funkcionalna država, nego korumpirana i razvaljena, pa zato stvari jednako NE funkcinišu, ni kad privatizuješ, ni kad država upravlja!

  5. Stavite cenu DNEVNE karte od 100 dinara i garantovano će svi da je kupe. Ko vodi statistiku koliko ljudi se vozi gradskim prevozom znaće koja je na kraju cifra u pitanju.

    1. Stavite cenu Mercedesa od 500 evra i svi će da ga kupe. Statistika pokazuje da bi se po toj ceni prodavalo milion komada dnevno, puta 500 evra pa ti vidi.

  6. Nebulozno je da gradski prevoz naplaćuje nn firma koja ne obavlja uslugu transporta. Ili naplatu vratiti GSP-u ili da svaka firma u Beogradu na račun GSP-a izvrši uplatu za svakog zaposlenog u određenom iznosu. Npr.3000,oo dinara, bez obzira na zonu. Tako bi gradski prevoz bio „besplatan“ i ne bi bilo potrebe ni za kontrolorima, ni posrednicima, ali ni guranja ruke gradskih „čelnika“ u džepove građana i čerupanja Javnih preduzeća i države.

    1. „…Ili naplatu vratiti GSP-u…“
      …jer dok je GSP imao konduktere poslovao je pozitivno? Poslovao je pozitivno ikada?

      „…ili da svaka firma u Beogradu na račun GSP-a izvrši uplatu za svakog zaposlenog…“

      Ili da svaka firma uplati „Mojoj Pekari d.o.o.“ na pr 3000 dinara i lebac bi bio besplatan?

  7. Kako smeju samo da treze poskupljenje karata.Svi na ulice da izadjemo ljudi i da trazimo smanjenje .

    1. Ako na protest idete GSP-om, molim da kupite kartu.

      Ako na protest idete peške, onda isto tako možete i na posao – i eto džaba prevoza.

  8. Lepo bi bilo da izjednače cenu parkinga u zonama sa cenom karte u GSP-u, za početak.

  9. Kako ne resava.Resava,resava i te kako.
    Za pocetak resicemo se dokonih penzionera i onda ce svi putnici imati na raspolaganju slobodno mesto i moci ce komotno da se prevezu do mesta odredista.A bice to i prednost za trudnice,niko nece morati da im ustupi mesto a vojnika smo se vec resili tako da cemo i tim potezom dobiti vise raspolozivih mesta u busu.Jedino ostaju neresivi problem ne zaposleni i djaci koji se svercuju.

  10. Viša cena karata ne rešava probleme GSP-a
    Ali rešava probleme posrednika koji uzima manji procenat provizije.
    A rešava i problem propagande – mi smo napravili tender po kome posrednik ima manji procenat od onog koga je ugovorila bivša vlast.

  11. Esenesovci su do te mere uništili sve vrednosti u Srbiji, uveli diktaturu jednog čoveka, suspendovali su zakone i Ustav, uvukli maksimalnu korupciju u sve pore drušvenog i privrednog života- zato se Srbija od međunarodnih institucija od dolaska esenesovaca na vlast, svrstava u najokoruptnije države Evrope i šire. Zato predlozi o smenjivanju menadžmenta u GSP ne bi doneli NIŠTA jer bi se dogodilo ono što je u Srbiji poznato bar 400 godina- sjahao bi Kurta, da uzjaše Murta! Nama je potrebno HITNO proterivanje sa vlasi svih SNS-ovaca -od najnižeg opštinskog službenika do šefa države, bez prava da se u nekom novom sistemu rukovođenjem države, opet dohvate, „preletanjem“ u neku dugu partiju, bilo kakve vlasti! A to je, priznajem, ako se pogleda sastav i pozicije i opozicije i njihovi ljudi, od koji su mnogi promenili i pet, šest partija da i dalje mogu da pljačkaju narod, zaista NEMOGUĆA MISIJA! Sjedinjene američke države 100 godina ne mogu da se reše mafije, kako onda da to učini malena, od vrhuške skoro do kosti opljačkana Sbija? Nekom novom „sabljom“, revolucijom ili opštim ustankom? Ne znam , ali, tako mi izgleda, od ovog letargičnog naroda koji već odavno trpi SVE, i Bog je digao ruke!

  12. Da li može da se zna koliko ima zaposlenih službenika u Gradskom saobraćajnom? Kažu da posle svakih izbora novi direktor dovodi gomilu svojih kadrova koji su tu uglavnom samo na platnom spisku, jer niti znaju posao, niti ima dovoljno mesta za sve, niti su tu da doprinose boljem radu!

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.