Godišnji izveštaj United Grupe o održivosti pokazuje značajan napredak u oblasti ekološke i društvene odgovornosti 1Foto: Promo

United Grupa, vodeći provajder telekomunikacionih i medijskih usluga u Jugoistočnoj Evropi, objavila je svoj Izveštaj o održivosti za 2022. godinu. Izveštaj ilustruje snažnu posvećenost United Grupe ekološkom upravljanju, društvenoj odgovornosti i održivim poslovnim praksama.

Ključna postignuća u 2022. godini uključuju:

• Obavezu postizanja nultih emisija štetnih gasova duž lanca vrednosti do 2040. godine.
• Poboljšanje energetske efikasnosti od 17% u 2022. godini i smanjenje emisija opsega 1 i 2 (Scope 1 i 2) za 19% od 2020. godine.
• Generisanje 109.532 MWh obnovljive električne energije iz sopstvenih izvora, što čini preko četvrtine naše ukupne potrošnje električne energije.
• Recikliranje preko 736 tona baterija, kablova i električne opreme.
• 52% rukovodećih pozicija u Grupi zauzimaju žene.

United Grupa prepoznaje važnost transparentnosti i odgovornosti u suočavanju sa globalnim problemima klimatskih promena, društvene jednakosti i odgovornog korporativnog ponašanja. United Media, vodeća medijska kompanija u regionu, emituje 55 kanala u 8 zemalja, dostižući preko 40 miliona gledalaca. Ona se zalaže za nezavisno, kvalitetno novinarstvo i podržava slobodu medija, igrajući ključnu ulogu u borbi protiv „lažnih vesti“.

Godišnji izveštaj o održivosti pruža zainteresovanim stranama, uključujući kupce, investitore i partnere, neprocenjive uvide u inicijative kompanije, postignuća i nastojanja da ostvari pozitivan uticaj. Tokom 2022. godine, Grupa je ostvarila značajan napredak u sledećim oblastima:

• Ekološke inicijative: United Groupa preduzima korake ka smanjenju svog ekološkog otiska, uključujući mere energetske efikasnosti, programe smanjenja otpada i promociju razvoja obnovljivih izvora energije.
• Društvena odgovornost: United Grupa razvija sveobuhvatne politike radi podrške različitosti, ravnopravnosti i inkluzije u radnoj snazi, kao i podrške inicijativama razvoja zajednice. Dodatno, United Grupa igra ključnu ulogu u regionu, kako bi digitalna tehnologija bila dostupna svima.
• Etika u poslovanju: United Grupa održava najviše etičke standarde u svim aspektima svog poslovanja, od zaštite podataka, do upravljanja lancem snabdevanja i odnosa s korisnicima.
• Inovacije za održivu budućnost: United Grupa je na čelu digitalne transformacije u Jugoistočnoj Evropi, razvijajući inovativna rešenja i tehnologije u ključnim oblastima kao što su upravljanje podacima, doprinoseći održivijem i povezanijem svetu.

„Naša osnovna misija ostaje pružanje ključne digitalne infrastrukture i usluga, omogućavajući brz i pouzdan pristup informacijama i znanju, što leži u osnovi mnogih Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija. Naš Godišnji izveštaj o održivosti oslikava našu trajnu posvećenost ostvarivanju pozitivnih promena širom sveta. Kao telekomunikaciona i medijska kompanija, prepoznajemo svoju jedinstvenu ulogu u oblikovanju održive i povezane budućnosti“, rekla je Miriam Di Traglia, Izvršna direktorka za usklađenost, rizik i održivost United Grupe.

Za pristup celom Godišnjem izveštaju o održivosti, posetite link ka izveštaju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari