Nelt distribuira brendove Fortenova grupe u Severnoj Makedoniji 1Dovoljno ulja u Nišu, Foto: V.T.

Dve regionalne kompanije Nelt i Fortenova grupa početkom ove godine započele su saradnju na tržištu Severne Makedonije, na kojem će Nelt pružati usluge logistike i distribucije brendova dve kompanije Fortenova grupe, Jamnice i Dijamanta.

Kako se navodi u saopštenju Nelt grupe Severna Makedonija je za Jamnicu već jedno od najvažnijih izvoznih tržišta, a za Dijamant će to tržište u 2023. godini biti jedan od strateških izvoznih fokusa. Tako će Dijamant u Severnu Makedoniju plasirati celu lepezu proizvoda, ulja, stone i namazne margarine, majoneze i prelive na bazi majoneza pod brendovima Dijamant i Dobro Jutro.

– U skladu sa aktuelnom strategijom Nelt grupe, ubrzavamo poslovanje i drago nam je što ćemo u našem portfoliju imati tako značajne brendove kao što su Jamnica, Jana i Dijamant – izjavio je Saško Blaževski, izvršni direktor Nelt grupe za tržište Severne Makedonije.

Direktor izvoza pića Fortenova grupe Dejan Varga, u okviru koje posluje Jamnica, izjavio je da ta kompanija u narednom periodu kroz saradnju sa Neltom, očekuje dodatno širenje svog asortimana u trgovinama tako da do kraja godine sa sadašnjih 1.200 uđe u više od 2.000 trgovina u Severnoj Makedoniji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari