Posle uspešne zimske, na Zlatiboru je počela letnja turistička sezona, a to je i ozvaničeno proteklog vikenda, kada su na Ski-centru Tornik predstavljeni različiti i atraktivni sadržaji, kao i pogodnosti za posetioce, a optimističkim najavama trebalo bi da doprinese i kampanja „Moja Srbija“, koju je pokrenula Vlada Srbije, kako bi promovisala domaće turističke destinacije.

– U prva četiri meseca ove godine imamo više nego uspešnu turističku sezonu u Srbiji. Na Zlatiboru je broj gostiju porastao za 25 odsto, a na Kopaoniku za čak 40 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Sve to ukazuje da će predstojeća sezona biti još uspešnija – istakao je Rasim Ljajić, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, koji je označio početak letnje sezone na planinskom centru Tornik.

Istakavši da to ministarstvo čini sve kako bi se poboljšala turistička infrastruktura u Srbiji, on je pozvao lokalne turističke organizacije da konkurišu za bespovratna sredstva za tu namenu. Podsetivši da u kampanji „Moja Srbija“ za ugostitelje i hotelijere 30. juna ističe rok do kada mogu da se izjasne da prihvataju vaučere koje država namerava da deli građanima, ukoliko za svoj odmor odaberu domaće turističke destinacije, on je izrazio nadu da će njihovo interesovane biti veliko, a potom najavio da će uskoro biti upućen poziv građanima da se prijave za korišćenje tih vaučera.

Ocenivši da sezona na Zlatiboru u kontinuitetu traje devet meseci, Milan Stamatović, predsednik opštine Čajetina, objasnio je da se to postiglo dobrim programima u kongresnom i sportskom turizmu.

– Savremena panoramska gondola koja će povezati centar Zlatibora sa vrhom Tornika počeće da se gradi 19. avgusta, a nadam se da će ministarstva i JP Skijališta Srbije pomoći da se u narednih godinu dana uspešno realizuje taj projekat. Nadam se da će se ministar Ljajić potruditi da nam obezbedi sredstva iz republičkog budžeta – naveo je Stamatović i istakao da projekat vrednosti oko 14 miliona evra realizuje opština Čajetina, te da je za opremu već platila osam, a narednih dana treba da uplati još četiri miliona evra, te da ostatak iznosa predstavlja troškove gradnje.

Rekavši da se na Zlatiboru iz godine u godinu stalno povećava broj gostiju, Arsen Đurić, direktor Turističke organizacije Zlatibor, naveo je da očekuje da će i predstojeća sezona biti uspešna, posebno u septembru i oktobru, te da bi tome mogla da doprinese aktuelna kampanja „Moja Srbija“.

– Svi značajni hoteli, odmarališta i vlasnici privatnog smeštaja uključiće se u akciju sa vaučerima. I ove godine smo organizovali bogat program tokom manifestacije „Zlatiborsko leto“, pa ćemo gostima svakodnevno nuditi mnoštvo raznovrsnih sadržaja – kazao je Đurić, dodavši da na toj planini trenutno boravi oko pet hiljada gostiju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari