ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana MatićFoto: FoNet/Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

U okviru projekta Otvoreni Balkan pokrenuta je ideja o otvaranju zajedničke digitalne platforme turističke ponude svih članica, izjavila je ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, nakon učešća na konferenciji o održivom turizmu Zapadnog Balkana.

Ona je navela da će se više o tome znati posle Samita lidera Otvorenog Balkana, koji bi u junu trebalo da bude održan u Ohridu.

Prema njenim rečima, u razgovoru sa albanskom ministarkom turizma Mirelom Kumbaro dogovoreno je da će na toj ideji zajedno raditi timovi dva ministarstva. Kumbaro je predložila da se i sa Crnom Gorom razgovara o priključenju u inicijativu te digitalne platforme.

„Mi već imamo naznake da su oni za to zainteresovani, očekujemo da dobijemo potvrdu od novog crnogorskog ministra turizma. On danas nije bio prisutan, tek pre nekoliko dana preuzeo je dužnost, ali iz njegovog kabineta imamo signale da postoji zainteresovanost za ovakav vid saradnje“, rekla je Matić i dodala da u junu u Ohridu očekuje neke konkretnije signale i informacije vezano za tu platformu i od ostalih učesnika te inicijative.

Ona je objasnilsa i da rat u Ukrajini već dovoljno dugo traje da bi moglo da se proceni da li se, ili ne, on odražava na sezonu, a prema statističkim podacima broj turista beleži porast od 50 odsto kao i da raste devizni priliv od te delatnosti. “To nam govori da ćemo ovu godinu imati značajno bolju nego prošlu, koja je nama bila najbolja turistička sezona ikada“, naglasila je ministarka i ocenila da bi duže trajanje rata svakako moglo imati veće posledice, ali da na ovogodišnju turističku sezonu neće uticati.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari