Srbija kargo: Teško je odrediti prosečnu starost naših lokomotiva

Ostavite komentar


  1. У свакој локомотиви у кабини за возача постоји меетална плоча на којој постоје све потребне информације. Уколико функционери српске железнице имају проблема са читањем могу се обратити произвођачу локомотиве/а.

  2. Promašaj vlasti je podela železnice,sada dolazi delo na videlo Narodu se mažu oči sa brzom prugom ostalo je u raspadnu tom stanju to je činjenica.Dobar deo BB pruge je u očajnom stanju.Pitam javnost,zašto francuske italijanske i druge železnice nisu podeljene kao ove na Balkanu.To je maslo MMF ,EU ,koliko je pametno vidi se na delu a EU to odgovara .

  3. Voleo bi da cujem ime i prezime odgovornog lica a ne izjave NN lica. Redovna opravka se radila na 6 godina, kad se ugojila na 12 slabo je poznato. O remontu sopstvenim snagama u depou mimo remontera, stari zeleznicari mogu sam da nabace osmeh na lice jer u depoima nema vise stucnih a ni nestrucnih radnika. Za Simensove Vektrone, kad „sazru“ za remont, videcemo gde ce i po kojoj ceni, rukovodeca lica iz Karga da ih urade i koliki ce kredit od EBRD da podignu?

  4. Jeste tesko, ja licno mislim da su stare izmedju deset I stosezdeset godina. Najmanje.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.