Subvencije Er Srbiji 40 puta veće od "profita"

Tokom 2015. i 2016. godine Etihad pozajmljivao Er Srbiji novac uz visoke kamate, a samo na provizijama uzeo osam miliona evra
Aviokompanija Vlade Srbije i Etihada ostvarila dobit od 900.000 evra uz dotacije države od 40 miliona evra

Ostavite komentar


  1. Narod snosi odgovornost…..Ali kod nas Parlamentu nezastupa Narod vrc Politicku Mafiju…ako je odluka u interest mafije on se usvaja …..briga poslanike sto Narod gubi 40miliona eura ….vazno da on Licno imaju neku privilegiju a imaju ;:;;: poslanici neograniceno potpuno besplatno mogu da koriste usluhe Er Srbije….to jasno pise u poslanickoj Legitimaciji…..nosioc over legitimacije I““ma pravo da se posluzi drumskim recnim I vazduznim prevozom potuno besplatno……..da Nema Er Serbia celih 250 poslanika nebi moglo da besplatno putuje…..Vazno da poslanici putuju besplatno…a Narod neka se iseli is zemlje u kompletu to je nebitno …..ako seesvi isele….zemlja "Srbija" moze da se proda kao plac …zainteresovanim komsijama…

  2. Ово је стварно страшно. Али још страшније је то што опозиција ништа не ради по овом питању и уопште ништа не спомиње. Шта раде? Није ни чудо што их СНС гази.

  3. Na sva usta se ,,napadaju" rudnici sa podzemnom eksploatacijom koji primaju isto toliko subvencija,a zaboravlja se da te subvencije odrzavaju u zivotu desetak najsiromasnijih opstina i na desetine hiljada stanovnika koji zive od tih rudnika,neposredno ili posredno.

  4. Sramota kako dopuštamo da nas pljačkaju i magarče. Još veća što bolesnoj deci zabranjuju ulazak u avion. Fuj.

  5. Pošto nema pravne države niti institucije koja se sme suprostaviti Aleksandru Vučiću i njegovim sledbenicima, kao gradjanin ove naše zemlje zamolio bih vas novinare da ovu temu istražite i obelodanite javnosti tužnu realnost da je Air Serbia samo način izvlačenja miliona za potrebe Siniše Malog i ekipe.

  6. Investicija se visestruko isplatila!!!
    AV se islikao i nasnimao na aerodromu,
    poslanici putuju za dzaba, nadzornici nadzirali,Arapi usreceni i sta bi narod jos mogao zahtjevati.
    Dobru uslugu i jeftine karte.
    alo sutra.Mars na autobuse.

  7. Polako, Ds i sateliti su se takodje osilili i pravili greske, narodu je pukao film i otisli su. Docice red i na SNS, nista ne traje vecno. Razocarenje je veliko i mnogo neispunjenih obecanja. Neke stvari su gore jos od zutih. Zato, brzo ce ovi sa vlasti da odu. Pitanje je ko ce drugi doci i sta bi te stranke drugacije radile. Nastavice tamo gde su Naprednjaci stali. I sve tako u krug 🙁

  8. Српска влада ће повећати субвенције Етихаду.Јер он може да изгради Београд на води из ваздуха.Одозго ће бацати камење на Савамалу.Тако да ова фирма уствари има двоструки обрт где ће зарадити Србија и будући станари овог мегаломанског "Титаника" у београдској мочвари.Којег ћемо касније изнајмљивати Холивуду да прави филмове страве и ужаса!Ту ће се углавном продавати "хот дог"без меса.То воли наш инаугурант,као и његова фамилија,пардон-браћа из Емирата!!!

  9. Ni u jednom trenutku nisam pomislila da šeikovi iz Emirata nama čine neku uslugu. Sve su to aranžmani koji te tako vežu da postaneš njihov vazal i plaćaš. Problem je u tome što niko ne može da istraži šta su dobili u Dubajiu i šta će još dobiti Siniša Mali i oni koji krvnički brane uspeh Beograda na vodi, Er Srbiju i ko zna šta još.

  10. Da bi ste od jednog posrnulog Jata koji je bio prezaduzen i pred kolapsom stvorili ozbiljnu aviokompaniju koja će u budućnosti da posluje na trzistu održivo i profitabilno bilo je neophodno da isplatite sve postojece dugove i da u nju dodatno investirate odnosno da joj obezbedite pocetni kapital jer su nakon transformisanja u Er Srbiju praktcno krenuli od nule, sredinom 2013. zajedno sa Etihadom to je i uradjeno, isplatili smo dugove Jata do tada , i mi i oni smo dodatno investirali, uostalom i u ovom tekstu pise da je Er Srbija u 2016. godini imala troškove za sudske sporove nastale pre 2013. godine na šta se odnosio najveci deo subvencija, zato nemojte da bez razloga pljujete nacionalnu a. k.

  11. Od davnina naš narod za poslove sa gubitkom kaže: "J..o ćar vajdu" E sada Vučić hoće da nas ubedi da se u prošlosti nije znalo da je to najprofitabilnije poslovanje. Epilog je apsolutan, to je apsolutni bankrot.

  12. A gde "Јован Аксентијевић"-u da opozicija objavi nešto što je protiv Vučića? U Informeru, RTS-u, politici, Informeru, Prvoj, B92, Heppy, nema čitanijeg medija koji bi tako nešto objavio. A kad DJB u skupštini pomene tako nešto, Maja Gojković im isključuje mikrofon i počne da ih kažnjava zbog navodnih uvreda i psovki. Ako vas baš interesuje pravo stanje, čitajte finansijske izveštaje koje redovno na svom sajtu objavljuje APR, tu sve piše, Ali ko čita finansijske izveštaje.

  13. Ko li im je radio reviziju i u kojim novinama ispunjavaju zakonsku obavezu obelodanjivanja revidiranih fin. izvestaja???

  14. Er Srbija je izgradjena sa losim namerama.da se preko nje izvlaci novac..
    Vreme je da Brankica Stankovic ispita sve.
    Treba takodje da se prica o licnom dohodku Daneta Kondica koji iznosi citavoh 30.000,00 evra.

  15. Na kredit koji firma rezident prima od nerezidenta u ovom slucaju Airserbia i Etihad, obracunava se porez po odbitku od 20% ukoliko nema medjudrzavnog ugovora o izbegavanju dvostrukog oporezivanja, odnoso 10% ukoliko ugovor postoji a lice nerezident preda potvrdu o rezidentnosti van nase zemlje. Dakle u ovom slucaju ne treba da se obracuna porez na dobit vec na sve kamate koje Airserbia placa Etihadu kao i te basnoslovne komisije prilikom povlacenja transi.
    Isto kao i NIS koji ne placa eko taksu, tako i ovaj ““““gigant““““ izvrgava ruglu sve nas koji pripadamo tzv. ““““SME““““ sektoru gde se plate redovno isplacuju u ponom iznosu, a pravila ove zemlje postuju. Dokle vise?!

  16. Narodni poslanici NEMAJU pravo besplatnog prevoza na letovima Air Serbia a.d., niti na letovima drugih avio kompanija. Pravo na besplatan avio prevoz narodni poslanici imaju samo u domaćem saobraćaju, a pošto domaći avio saobraćaj ne postoji, tako i to pravo nema svoju primenljivost. Dakle, sve vrste javnog prevoza narodnim poslanicima su besplatne samo u domaćem saobraćaju. Neki to pravo koriste, a neki ne.

  17. "Revizor". Ovlašćeni revizor je bio iz poznate Kompanije KPMG d.o.o. Beograd. To je Kompanija koja je pre dve godine obećavala našem Premijeru Vučiću da će "HPK inženjering" najduže za šest meseci u Železari dostići profitabilno poslovanje!

  18. Pa to je ta Vuciceva sposobnost a gde su oni sto su pravili minuse i imali plate po 15 hiljada evra e sada je dovedena i Ikea das mu zemlju ispunis sve uslove sto trazi das mu subvenciju 10000Eu po zaposlenom radniku i on ti prodaje srpske oklagije to je ta politika a ovima u gosi nedas platu posteno zaradjenu a vlasnik 4godine ne placa nista gde je poresko,socijalno bilo 4godine nisu smeli da ga diraju jer slovacka nije priznala Kosovo

  19. Dug Jat ervejza, je u februaru 2013 iznosio oko 170 miliona evra.Ovu činjenicu imajte na umu,toliki dug ne može da ispari kao i obaveza države da ga vraća jer ga je preuzela,odnosno nasledila, od sjajnih predhodnika.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.