Sve pukotine u Šapićevom novom sistemu naplate prevoza u Beogradu: Ima ih najmanje 10, a neke će (pre)skupo koštati građane

Ostavite komentar


  1. Šta se folirate tu, em jeftinije em ništa prostije. Mladi se foliraju da ne znaju, a da vise po netu, DM to bez problema. Volim ove što su naseli na snimak što je momak postavio snimak i kao prevario sistem. Ne dobija se u poruci džabe broj karte koji je evidentiran u sistemu kao jedinstveni broj sa vremenom uplate. Svaka karta drugi broj. Ne nasedajte na taj snimak.

  2. Tužba za A.Šapića momentalno. Zašto bi neko morao da uma mobilni telefon?

  3. Zaboravili ste još jednu bitnu stvar! Na sajtu stoji da sve grupe građana koje su do sad imale pravo na besplatan prevoz, to pravo i zadržavaju. Ali samo za penzionere piše da mogu da izvade karticu kao potvrdu, dok za trudnice ne postoji nikakvo objašnjenje. Da li to znači da će morati da podižu odeću kao dokaz, pošto se do određenog meseca stomak ni ne vidi ispod garderobe. Molim Vas dopunite tekst o tome, pišite im na mejl… Jako je važno

  4. 11. Kako će strani turisti da kupuju karte kada nemaju našu mrežu. Karte se neće podavati u autobusu, niti je mopgu kupiti na aerdoromu ili autobuskoj stanici. A može da se desi da neko ni nema mobilni telefon, pa eto problema.
    12. Kako će komunalni policajac da zna da li sam ja nezaposleno lice, penzioner ispod 65 godina ili student. Ako ja mogu da kupim mesečnu kartu preko SMS-a, šta mene sprečava da kupim iz neke druge kategorije, ane iz kategorije zaposlenih.
    13. Zašto aplikacija nije spremna za rad? Aplikaciju je moguće napraviti za par nedelja, ane za par meseci kako gradonačelnik najavljuje. I kako ćemo postavljati dokumenta potrebna za određenu kategoriju. Nemaju svi skener kod kuće. Ako će sistem prihvatiti fotografiju, onda je mogućnost prevare zaista velika.
    Itd, itd, itd. Previše pitanja, premalo dogovora.

  5. A kako da kartu kupe stranci,koji memaju srpske mobilne brojeve ????Sa strane kartice ne moze da se posalje SMS poruka da bi se kupila parking karta,pretpostavljam da ce isto biti i za autobuski kartu ??!!!

  6. Sapic mozda ne zna da se medjunarodni ugovori ne mogu raskidati jednostrano. Ako se to uradi, problem ne resava nas sud, vec Medjunarodna arbitraza u Parizu!
    Moze njegov eksperiment skupo da kosta Beogradjane.

  7. Cela stvar je protivustavna za pocetak. Svako ima pravo na gradski prevoz, imao telefon ili ne. Ne sme da se pravi takva diskriminacija da onaj sa telefonom moze da kupi kartu u trenutku, a onaj bez telefona mora da ide u Mali mokri lug na jedino prodajno mesto. U najmanju ruku vozac treba da prodaje papirne karte.
    Dalje, zasto bi telefonski operateri dobijali zaradu od gradskog prevoza? Da li ce taj novac da vrate GSPu? Ne, strpace ga u svoje dzepove. Zasto su gradjani ucenjeni da deo cene prevoza daju telefonskim operaterima? Telefonska kompanija nema nikakve veze sa prevozom.
    Sapic je potpuno nesposoban. Treba ga skinuti zbog ove brljotine, u*** se u zivot milionima ljudi.
    Druga je stvar sto taj sms sistem ne postoji nigde u civilizovanom svetu. Sirom Evrope prodaju se kartice za prevoz, kao sto je bio bus plus. To izmisljanje rupe na saksiji je zapravo samo izgovor za korupciju i nista vise.
    Umesto da gleda kako da drpa, pravi gradonacelnik bi gledao kako da popravi kvalitet prevoza.

  8. Svaki ceh što sns lopovi i štetočine naprave- naš narod, rado plaća! Dokle bre više?!

  9. Stice se utisak, da sadasnji gradonacelnik Beograda, ima samo neverovatnu zelju da dokaze kako je bolji od svih svojih prethodnika. Pa makar i po cenu toga da maltretira ovaj narod. Da, imam mob.telefon, ali nemam mogucnost placanja preko istog. Treba samo da se maltretiram do nekog od prodajnih mesta, i kupim kartu cije vreme se racuna od momenta prodaje… VRATITE NAM GOSPODINA VESICA !!!

  10. stvarno smo neverovatan narod! bus plus je bio crni djavo, tvrdili smo da ne placamo prevoz jer bojkotujemo taj pljackaski projekat, trazimo da ostanu validatori koje smo razbijali i kritikovali sto koriste hrvatski jezik, nedostaju nam sms poruke za pracenje vozila koje su vecinom bile netacne, zalimo sto bez posla ostaju kontrolori koje smo tukli, trazili smo da prevoz bude besplatan a sad nas brine sto ce se iz budzeta nadoknaditi pojeftinjenje karte…. zbilja ko ce nama ugoditi i gde naci nekog dovoljno ludog da to pokusa?!

  11. Nikako da se naucimo osnovnom redu a to je da se najavi kada ce poceti novi sistem da funkcionise, to znaci sve se pripremi, sredi, uradi, i onda se krene u primenu. Ovi novi, tz. strucnjaci bi to se preko noci a to preko noci u uredjenim zemljama nikada se nije primenjivalo jer se na greskama ucilo, a mi volimo da ponavljamo gradivo po vise puta. g. Sapicu sve ste uradilo naopako. Ziveli

  12. Kako su do sada kupovali, kupivace i dalje, u svakom autobusu mogu da se kupe karte, vise ne pisite i neobjavkjujte gluposti, sve nam je bilo super od 2001 do 2012, pa sada vam nista nije dobro, ovo sve pricate bez dokaza PROPAGANDA PROTIV SOPSTVENOG NARODA I SVOJE DRZAVE . STA VAS BRIGA NEKA SE BEOGRADJANI VOZE 1 MESEC BESPLATNO ZASLUZILI JER IH OPOZOCIJA SVAKODNEVNO MALTRETIRA. SAPIC HE SVE U PRAVU JER JE BIO SA VAMA DO 2012 GODINE I BIRAN VISE PUTA NA IZBORIMA ZA PREDESDNIKA NOVOG BEOGRADA ZATO STO JE DOBRO RADIO I SADA RADI DOBRO.

  13. Sapic je covek koji je kupio diplomu i doktorat. Jedini cilj mu je da krade i maltretira ljude pretnjama. Njegove naredbe i pretnje ce izvrsavati komunalni policajci. Cim je hteo preko noci da ugasi bus plus sitem znaci da mu je hitno potreban novac i da je dobar dil sklopio sa mobilnim operaterom a taj dil ce gradjani da finansiraju. Njegovoj bahatosti nema kraja i tek ce se pokazati ko je i sta je gradonacelnik Beograda!

  14. Sve je korumpirano,Šapić uveo jedinstvani broj za komunalne službe gde uzama 45 dinara za 3 minuta,a do skoro je bilo samo telefonski minut,tako nas deru

  15. Kakvi samoubilački potezi…
    Odakle Šapić crpi inspiraciju? To me baš zanima.
    Ima li beskorisnije službe od komunalne policije – milicije – belog?
    Nema.

  16. Pročitala sam tekst i mogu da dodam još „pukotina“
    1.-Šta je sa prevozom nezaposlenih lica ? O tome čak ni mediji nisu pitali gradonačelnika, jer mi nezaposleni smo kategorija nevidljiva u ovom društvu. Naime koja je cena, ima li i dalje mesečnih karata za nezaposlene ili se ukidaju, gde se vade nove legitimacije, šta je potrebno od dokumenta ? – Sve to su pitanja bez odgovora…
    2.-Sekretarijat za saobraćaj nema odgovor ( pitala sam ih ) upućuju na objedinjeni call centar 11011 gde takođe nemaju odgovor već „predpostavljaju ali nisu sigurni “ da će se te karte dobijati samo na šalteru GSp uz potvrdu o nezaposlenosti – još jedna decenijska regresija ( dakle sa Novog Beograda moram na Dorćol po kartu – a takođe BusPlus je bio umrežen pa se nije moralo u Nacionalnu službu za zapošljavanje po potvrdu, dovoljna je bila lična karta )
    Sve ovo kao i ukidanje mogućnosti praćenja autobusa ( a ta informacija je ekstremno važna jer na bazi nje odlučujem da li ću čekati neki bus ili ću organizovati presedanja ) je vraćanje u 80-e godine. Totalna stupidarija !

  17. Dodala bih još jednu primedbu – na sva zvona kaže da je dnevna karta 120 dinara ( bila je 290 – kartica 40 plus dopuna 250 ) ali ta karta je važila 24 sata ( dakle ako je kupim danas u 18.00 sati važi sutra do 18.00 ) dok sada važi samo do ponoći TAKO DA NAS GRADONAČELNIK OBMANJUJE DA JE POJEFTINILA !

  18. Meni je nejasno šta radimo mi kojima firma uplaćuje prevoz? Je l’ vadimo novu karticu, gde i kad?

  19. zivim kod poslednje stanice zone a, na posao idem do prve stanice u zoni b. koju kartu da kupim?

  20. Ово ке написао неки намћор,јер све написано су претпоставке, а не чињенице kaže:

    Овај чланак је писао неки намћор,јер се све заснива на претпоставкама, а не на чињеницама

  21. Za sve ste dali odovor, uz sumnje da li je to baš tako… Studija isplativosti postoji! Prodaje se za onoliko manje koliko je išlo u BusPlus ili kome već, prema tome, ne može da bude gradu neisplativo. E sada, pošto se bavite „istraživačkim novinarstvom“, neka neko sa digitronom i znanjem matematike nivoa drugog razred OS, izračuna koliko milijardi je odlazilo u BusPlus zadnjih 15 godina… ili samo prolazilo!

  22. Šta očekujete od radikala?
    Od onog Pašića, pa do danas.
    Zna se ko je upropastio Srbiju.

  23. Ne želim da imam mobilni telefon i da moram da vodim računa o tome imam li kredita na njemu ili ne!

  24. Zelim da iz Kaludjerice odem do centra grad, kako, ako nemam mibilni telefon? Papirma se moze kupiti na 5 mesta u centru i vazi 90 minuta. I sta cemo sad? Znaci sa papirnom kartom samo iz centra ka periferiji, obrnuto samo sverc!

  25. Još jedna prevara u nizu pod plaštom za bolji cilj građana

  26. Prva dva su vam stvarno malo tupoumna pa ih preskačem.

    3: „…dok je Bus plus mogao da se bez provizije trećoj strani kupi na svakoj trafici.“
    —- A šta je Busplus nego treća strana koja je skidala kajmak?

    4: „Ako na primer neko ima pripejd broj mobilnog telefona, a na njemu nema kredita, ali ima kod sebe u novčaniku dovoljno novca za kartu…“
    —- Neka kupi kredit i eto mu je karta.

    5. „Šta ako mreža ne želi da prihvati SMS poruku?“
    — Imaš dokaz da si probao, to ti je više nego dovoljno jer nisi Guverner Univerzuma

    6. „A kada mi dolazi autobus?“
    — „Moovit“ app: radi u celom svetu a ne samo u Beogradu. Ne samo da ti kaže kad ti dolazi autobus/voz/tramvaj/metro nego i gde i na koji prevoz presedaš da bi najefikasnije stigao od A do B…

    7. „Veliki broj ljudi ostaje bez posla“
    — Misliš, velikom broju ljudi više nećemo morati da plaćamo plate a da ništa radili nisu?

    8. „Grad će morati da plati penale Kentkartu zbog prevremenog raskida ugovora.“
    — Pa hajde onda da to refundiramo od onoga ko je sklopio takav štetan & nepismen ugovor, hm?

    9.A. „Po novom sistemu neće moći ni da se proveri broj putnika koji je za tačno određenu liniju kupio kartu.“
    — A to mene kao putnika interesuje jer…?
    9.B. „…ili će kao i do sada prevoz morati da bude subvencionisan. “
    — To nam ne gine svuda gde se država bavi biznisom. Privatizujmo prevoz, i rešeni svi ti problemi. E, ali onda bi se „malo sutra“ švercovali u prevozu…

    10. „Hoće li komunalna milicija opet da bije građane?“
    — Hoće, u samoodbrani. Doduše nikada neće biti kao u Americi, gde babu od 92 godina koja se drži za hodalicu policajac elektrošokira jer se osetio ugroženim…

  27. Karta za studente „jeftinija“, koja ne vazi za prolazak na stanicu „mora da se kupi peronska“, do sada sa personalizovanim bus plus je moglo, sto od sada zna tri studenta koje imam moraju da placaju 3×200 na basovu Bgd i prolazak u Lazarevcu 3×100 na dnevno

  28. Ja sam kupila kartu putem sms.
    Danas sam se vozila sa dva, tri prevoza. U svima je bila gužva. Nisam se susrela sa kontrolom. I da jesam, ne bih bila u prilici da pokažem telefon. Ako ne sedite, nije moguće da se bezbedno držite, da obezbedite tašnu od džeparoša i da u isto vreme izvadite telefon i kada nađete poruku da je i pokažete.
    Ko je ovo smislio nema dva grama mozga.
    A da ne govorimo o zarazi, pipkanja po telefonu, sa prljavim rukama.

  29. Juce 5.6.2023 poslao sms sa tekstom na 9011 i evo vec drugi dan ne dolazi povratna poruka da sam platio prevoz .

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.