Vujanić: Aplikacije poput CarGo postoje svuda u svetu

Ostavite komentar


  1. Kad procitam,“Treba pravdu traziti u instituvijama“,nije mi dobro.Svi znamo,kome su usta puna,pravde i vere u institucije.Da li ste pomislili naAV?

  2. Aplikacija postoji ali ne i hiljade neregistrovanih taksista pod palicom av-av-a i maskom nvo

  3. Molim redakciju da sazna ko sve ima tablice sa tx oznakom.a ne radi kao taxista. AkoBeograd ima 6000 taxija a tx tablice idu do broja 15000, 9000 bivsih taxista i dalje koristi.ove tablice (i verovatno radi.na crno).

  4. >>Vujanić je istakao da se CarGo plaća putem kartice, da sva plaćanja idu >>javno i mogu da se kontrolišu, kao i da se na njih plaća PDV.

    Ne plaća se PDV jer udruženje „Cargo“ nije u sistemu PDV-a. To se može proveriti online.

    1. CarGo je daleko od bruke i sramote. SRAMOTA STE VI TAKSISTI.Ko vama daje za pravo da blokirate grad, ne dozvoljavate gradjanima da zive, rade, idu u skolu, kod lekara…..SRAM VAS BILO.
      A sto se tice vaseg rada, vrlo ste bahati (vecina), dosta skuplji o CarGoa i ni u cemu ne mozete da se merite sa njima.

  5. Kad covek postaje taksista on startuje kao pojedinac. Odmah potom usisa ga neko taksi udrženje. On više ne može da radi samostalno. Postaje deo organizovanog posla. Slično kao u politici, ako nisi u partiji nemaš nikakvu mogućnost da deluješ. To nije dobro. To je stvara sliku da nas taksisti kroz monopol deru i kradu. Zato ih ljudi mrze. To je stvorilo uslove za pojavu alternative taksistima. I do je dobro. Treba ukinuti ograničenje u broju taksista, propisati uslove za dobijanje radne dozvole i ukinutu taksi udruženja. Svaki taksista je firma za sebe i neka radi kako hoće. Hiljade ljudi bi našlo uhlebljenje, cene taksi usluga bi pale, broj korisnika bi se povećao, a samo njih desetak bi prestalo da budu bosovi u mafiji taksi prevoza. Država bi dobila na autoritetu, kapitalizam na konkurenciji i slobodnom tržištu, a Beogradjani bolji prevoz.

  6. A doticni je ocigledno na platnom spisku CarGo. Samo sto nije tekst u rubrici ‘placeni oglasi’. A i ugledali su se na SNS pa botovima smapuju sve moguce vesti, jedino sto su malo inteligentniji ‘slucajni’ komentari. Verovatno jer bolje placaju i dobijaju komplet lepinju umesto sendvica.

  7. @UrShak: Plaćaju porez kao GG firma, a treba biti registrovana kod ministarstva saobraćaja, ne ministarstva turizma (kao pomenute firme u inostranstvu kao raksi udruženje).

  8. Mene zanima kako funkcioniše placanje? Klijent placa udruženju, a onda udruženje firmi koja je vlasnik aplikacije ili direktno aplikaciji? I kako vozac dobija novac i od koga firme vlasnika aplikacije ili udruženja?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.