Zastava: Priprema projekata elektromobila

Ostavite komentar


  1. Bilo bi dobro da imamo neku fabriku koja bi pravila elekticne automobile po pristupacnijim cenama.

  2. Zar ova dvojica muljatora ponovo „jašu“? Ovaj Zoran je bivši generalni direktor Zastave, a mislim da je dotični Petar njegov pajtos sa kojim je dilovao vozila preko svoje privatne firme (dok je još bio direktor u Zastavi). Čini mi se da se i privredni kriminal se bavio tim slučajem. Ovaj Radojević je nekada bio „vrhunski“ muljator ali čini mi se da se sada, mator i izlapeo, izgubio u vremenu i prostoru.

  3. Ne znam o kakvoj se muljazi radi, ali sam siguran da strucnjaci iz \zastave nisu u stanju da projektuju ni napredan trotinet.
    Decenijama su pravili najvece svetske krseve koji su se samo ovde mogli zvati automobilima i prodavali nam za velike pare.

  4. Šta kaže naš ekspert, Austrija nema iskustva u auto industriji, ma nema Puch, Steyer, Magna to sve im Zastava objasnila.

  5. Ako narod baš i nije čuo za neku tamo kompaniju „Tesla“, ovi sigurno jesu… ili bi bar trebalo da su čuli. Elem, ima tamo neki modeli „Tesla“, dostižu autonomiju od 500 km sa jednim punjenjem baterija (za koje garantuju trajnost od preko milion km), ubrzavaju do 100km/h za ispod 3 sekunde, i – pazi sad – skoro da se sami voze! Jedino što im taj paket baterija košta preko 10000$. Očekujem da srpska pamet ovo nadmaši za 2, najviše 3 godine, a onda kreće izvoz Yuga EL u SAD, i krah „Tesle“.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.