Ko pobeđuje u ratu Đilasa i Vučića za rejting?

Šta kažu iz agencija Ipsos i Faktor plus na optužbe lidera SSP da lažiraju rezultate istraživanja u korist SNS

Ostavite komentar


      1. Po tome, ja sam bio saučesnik u propasti od 1996. do 2008, jer sam u tom periodu glasao za neke od glavnih stranaka DOS-a ili koalicije Zajedno i isključivo za njih. Posle 2008, sam prestao glasati, ne samo za njih, već uopšte. Pretpostavljam da ste i Vi saučesnik. A realno je da je tada bila veća propast, nego sada.

  1. Kako im ne izaziva nelagodnost što u njihova „istraživanja“ javnog mišljenja većina, s dobrim razlogom, ne veruje. Doteruju podatke kako trenutnoj vlasti trenutno odgovara a mi smo veverice koje veruju u sve što im neko, koga finansira neka sranka, kaže.

    1. Nije bitno da li im neko veruje, već da li su tačna. Uporedite njihova istraživanja sa stvarnim rezultatima izbora nakon tih istraživanja. Videćete da su mahom tačni. Naravno, desi se neka greška, kao što je i naveo Đilas, ali je on naveo slučaja od stotinu istraživanja. Pa i Trampu su svi predviđali ubedljivi poraz kada je postao predsednik. Mnogi građani neće reći za koga glasaju, neki će reći pogrešno. Samo vi verujte u priču od pola miliona dodatih glasova. Čak i da je tačno za ove poslednje izbore, jer opozicija nije imala kontrolu zbog bojkota, ali šta je sa izborima pre toga? Ubacivali su glasove na njihove oči?! Oni su zato i bojkotovali izbore, da bi mogli da kažu da su pokradeni, jer ih oni nisu nadgledali. Mnogo ste naivni. Ne vidim u čemu ste bolji od SNS botova. I jedni i drugi verujete svom kandidatu, bez razmišljanja.

  2. Док је Ђиласа у политици не скинусмо ми Вучића.

  3. И у претходним изборима ипсос је најтачније давао рејтинг странкама

  4. ipsos i faktor imaju zadatak da opravdaju bessramnu krađu glasova koju diktator sprovodi iz izbora u izbore. Pa kad kažete „pokrali su izbore“ oni vas samo sa svih medija poklope sa „pa šta hoćete tako su i marketinške agencije predviđale“. Ovo je sada priprema javnosti jer je veliki vođa odlučio da pobedi sa 55-60% glasova.

    1. Dane, apsolutno tacno. Izbori u Srbiji su namesteni, ljudi glasaju pod pritiskom, mediji sa nacionalnom frekvencijom su pod palicom vlasti. Dakle sve je podredjeno jednom coveku. Istrazivanja javnog mnjenja su, u tom kontekstu, besmislena i sluze da se opravda ova tiranija. Takodje, rezultati istrazivanja se prikazuju tako da izgleda da SNS ima ogromnu podrsku. SNS ima podrsku od 30%, izlaznost na izbore je kljucna. Tumacenje rezultata istrazivanja je tendenciozno.

      1. Аууу Бог те мазо па ти си Владо нови истраживачки новинар!!!

  5. Проблем опозиције је што се не бави својим профилисањем на прави начин, ја имам утисак да Вучић и Ђилас имају неки фингирани сукоб. Када би Двери, ушле у коалицију са Покс и ДСС то би била по мени добра прича, јер како ствари стоје по истраживањима јавног мњења та опозициона коалиција тренутно најбоље стоји.

  6. Па зна се. Онај који је бољи. А то је Вучић.

  7. Nije problem što mnogi neće glasati za Vučića, nego što će glasati protiv Đilasa.

  8. Nije suština ko će pobediti u ratu protiv ovih agencija već koliko su pouzdani njihovi podaci, njihova nepouzdanost
    Nikada do sada nisam videla nijedan podatak o tome koliki uzorak su obradili, odakle izvori, na kojim mestima, starosnu, obrazovnu strukturu anketiranih… apsolutno ništa
    Uglavnom su izjave tipa: za Vučića 90%, za SNS 85%…
    Ša na šta to liči, zašto bi im verovali
    Mogli su izmisliti te % jer ih je SNS platio

  9. Uljarević se pita zašto opozicija ne pobeđuje ako stoji bolje u anketama. Možda zato što nemaju kontrolore.

  10. A koliko to Agencija ima
    Na Stotine
    Svi Isisavaju Pare na ovaj ili onaj nacin
    Neke su Placene od Strane Djilasa
    Neke od Strane Drzave
    Sve to treba Pozatvarati

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.