Uskoro počinje primena novog pravilnika o tehničkim pregledima vozila

Obavezan katalizator ako je fabrički moguće

Ostavite komentar


  1. Nece EU zabraniti da se voze vozila sa EURO 2,3 itd motorima. Kao i sada ona moraju biti tehnicki ispravna. A mi , mi nismo Evropa , ni EU, ni po standardu , ekonomiji , kulturi – ni po čemu.NAš standard ne dozvoljava bolje, a bez automobila u 21. veku je nemoguce ziveti. Zato treba vise obratiti pažnju na opštu ispravnost. Onaj siroma koji vozi EURO 2,3,4 i onako godisnje predje pah hiljada km. Nemac predje 30.000 i više. Može imati i 10 katalizatora on više zagadi vazduh od nas.

  2. Pao mi je kamen sa srca, moj Milutin ce moci da se registruje , verujte da ne bih izasla na glasanje ako bi ste uveli za stara vozila da se ne mogu registrovati ,a svi oni koji su pisali do sada o tome da se nece moci registrovati treba im naplatiti kaznu za uzbunjivanje javnosti , koliko ljudi je razmisljalo sa takvim vozilima sta ce i kako ce bez auta pogotovu sada dok vlada ovaj virus a gradski prevoz nije bas idealan , odmah bi se tu naslo vise ljudi po prevozu sto ne bi bilo dobro narocio na zimu , ipak ovaj Danas prenosi tacne vesti makar one koje se ticu obicnih stvari gradjana , drugi palamude i uzbunjuju , to mu je veliki plus, ali ima jos dobrih novina sem Danasa koje nisu podlegle neosnovanom pisanju uterujuci strah gardjanima.
    Sve bi bilo u redu da se obezbedila kupovina super jeftinih automobila u Srbiji sa tim katalizatorima , kao i da se obezbedio otkup od strane drzave tih starih automobila po nekoj pristojnoj ceni , ali toga nema , Vucic ne shvata da se ulaze novac u te stare automobile , da se ljudi dovijaju i za delove i za majstore jer ih nema u radnjama ni delova a sve je manje i majstora koji vole da ih popravljaju a to je sve zato sto nema na nasem trzistu jeftinijih automobila koje bi narod kupio .

  3. Sve starije od 10 godina isključiti iz saobraćaja i poslati na otpad

    1. Što baš 10god i ko tebe pita o uređenju zakona?
      I ovi novi automobili zagađuju, dakle terati na otpad i modele iz 2020 jer katalizator posle godinu dana treba da se baci

    2. U pravu ste 100%,ali sa tim da i gradjanima treba dati EU plate da kupe automobile sa savremenim motorima!A ko nebi voleo da vozi novi auto?U Srbiji vecina ljudi zivi sa 300 eura plate,a vi pricate o automobilima sa euro 7 motorom!?!

      1. Nemoj da te neko čuje za tu platu… Jel ti znaš koliki je prosek u Srbijo u zlatnom dobu

    3. E jesi pametan za sve pare, pa zar stvarno misliš da ovi električni automibili ne zagađuju sredini. Idi do neke termo elektrane pošto su one naj zastupljenije kod nas i najviše struje dobijamo od njih, pa pitaj ljude koji žive u okolini kakav vazduh udišu i kakav im je veš kada ga stave da se suši naplje. A ova ovalnost, zotalna glupost, znači isključiti ABS da nabi disk preskakao nego blokirao na jednom mestu. Ludilo mozga. Dali neko zna šta je ovalno a šta upredeno izvitopereno kako nebi hvatalo i kočilo bez preskakanja gde pločice koče u jednom trenutku a u jednom ne kako su ovi stručnjaci naveli šta podrazumevaju pod ovalnošću. Oni da se vrate u drugi razred osnove škole i da prvo nauče pravilne izraze za oblike i tela. A ti prijatelju ako imaš para viška, a u Srbiji ih retko ko ima budi dobrotvor pa sirotinji kupi par novih automobila pa ih pokloni kad si već toliki patriota.

  4. Teško da će moj mali auto proći tehnički pregled, mnogo je mator. Voziću ga do oktobra, kad mi ističe registracija, a onda, šta bude. On će na otpad, a ja ću da razmislim da li da uopšte kupujem nešto drugo, ili da po potrebi iznajmim autorent. Jer kad pogledam šta je sve potrebno, teško da ću imati para da kupim nešto dovoljno dobro da ne moram za koju godinu opet da strahujem od istog.

  5. Predomisliće se država kad budu videli koliko automobila manje na ulicama!
    To znači manje para od registracija,putarine,goriva,kazni itd

  6. Treba Srbistancima objasniti da truju sami sebe i svoju decu. Samo svest Srbina spasava.

  7. A što je bitno godište i prisustvo katalizatora? Izmere se gasovi i ako prodje, prodje, ako ne zbogom. Samo trebaju ljudi da znaju da u odredjenim zemljama važe druga pravila da im ne bude kriv naš zakon ako ne mogu da putuju inostranstvo.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.