Testirali smo: FIAT Grande Punto 1.3 JTD

Polovnjak

Ostavite komentar


  1. JTD motori su neunistivi znam zbog mog Stila koji je presao 762.800 km.Ali kada sijalicu moram da promenim moram branik da skinem.I zna elektronika da poludi bez razloga.

  2. Posle 105.000 predjenih km, mogu reci da je sve gore tacno, nije ovo najsjaniji auto daleko od toga, ali za te pare tesko da moze bolji, napomenuo bih da verzija od 2011 u osvnoj varijanti ima volan podesiv po visini, kao i podesavanje po visini vozacevog sedista, ako uz to dodamo elektronsko pomeranje retrovizora, grejanje istih, kompletan audio sistem napred i pozadi, elektronsko podesavanje farova, EBS, 15", tonirana stakla…. u osnovnoj verziji kod drugih nece imati ni pola toga.
    Sve ovo ima i nekih mana:
    – Farba je toliko nepostojana da i najmanje ogrebonite ostavljaju danak
    – Zadnja vrata pri vecim minusima se tesko otvaraju/zatvaraju (to vazi za one koji peru svoj auto)
    – Radius okretanja nije najsjajniji
    – Engine check se malo malo pali, u servisu ce vam uvek reci da ne brinete nista i da je sve u savrsenom redu (misfire na pojedinom cilindru) i reci ce vam da sipate kvalitetnije gorivo!???
    – Sijalice gore, sva sreca pa kostaju od 20 do 180 dinara
    – Plastika u unutrasnjem delu se odvaja (kod nogu….)
    – Motor je jedan od skromnijih
    – Los mrtvi ugao na zadnjem stubu
    Ali zato dobijate:
    – Auto koji vec godinama ima linije kojih se nece stideti ni kada stane rame uz rame sa novim modelima drugih proizvodjaca
    – Komfor koji necete videti kod drugih u B segmentu (Poprilicno sam visok, a ljudi iza mene se ne bune)
    – Izvanredna svetala, da li je mrkli mrak, da li je magla, dok drugi mile vi cete bez problema ici ko da nije smanjena vidljivost
    – Fantasticna upravljivost i solidne kocnice
    – Jeftin servis i odrzavanje
    – Potrosnja u koju niko ne veruje dok mu se ne pokaze putni racunar koji ne laze
    🙂 Mozda nekom i pomogne ovaj komentar ako se dvoumi izmedju automobila u istoj klasi

    PS: Hvala Aleksandru na jos jednom odlicnom tekstu, zbog njega i posecujemo ovaj web sajt

  3. Rado čitam vase tekstove ali počonje da biva dosadno spominjanje nemačkih automobila u nwgativnom smislu.O ukusima nema priče ali tvrdim da je 90% ljudi kupilo fiat zbog cene i većina bi uzela tzv nemce da ima para. Takodje tvrdnje da su francuzi uz fiat najbolji ne stoje. Lično volim citroen ali ne bih ga poredio sa nemcima. Postujem misljenje ali obratite pažnju zbog vas jer počinjete da ličite na plaćene promotere. Rezultati prodaje sve govore uprkos "neopravdano" visokim cenama nemačkih automobila.

  4. Imao i vozio ovaj model punih 10 godina. Kupljen nov, i od svih navedenih detalja tačan je samo onaj za letvu volana koju sam ispravnu zamenio(o trošku FIAT) jer sam čuo da je kvar posledica konstruktorske greške, i istina je da treba proveravati nivo ulja redovno na svakih npr 45 dana ili 1500km! Ali nije to zbog dihtunga, nego motor jednostavno troši oko 3dl ulja na 1000km od prvog dana! Nisu prihvatili to kao nedostatak pokazali mi dokument u kojem FIAT ne priznaje povećanu potrošnju ulja kao kvar – normalno im je do 4dl/1000km!? Elektronika, vešanje, upravljivost, stabilnost, kvalitet izrade, rečju SVE, je funkcionisalo savršeno besprekorno! Limarija je vrhunskog kvaliteta, pa te žalbe možete da uzmete kao realne samo za havarisane krševe koji sada masovno ulaze u Srbiju, ali nikako se ne radi o fabričkoj limariji niti boji! Impresivan auto, za koji održavanje košta kao da vozite skutera od 50ccm3, a ugođaj komfor i uživanje u autu kao u c segmentu! Vrhunsko ponašanje na autoputu! Od sijalica za 10 godina ukupno: 3 puta (1 desni 2x levi) far 1x žmigavac i 1zadnja pozicija, dakle veoma retko pogotovo s obzirom na obavezna svetla u dnevnoj vožnji. Ako nađete model odgovorno održavan, imaćete fenomenalan prevoz uz obilje užitka u vožnji! Klasa! Stil!

  5. U active modelu od početka prodaje, u standardnu opremu spadao je i volan podesiv po dubini i po visini, elektro podesivi retrovizori, priprema za radio uz odlično ozvučenje 6 blaupunkt zvučnika, abs, podizači.. fiat nudi izvrstan kvalitet po pristupačnoj ceni za nov automobil. Nažalost prilikom pokušaja kupovine novog modela 500l nisam taj kvalitet ponovo doživeo sve je nekako klimavo u kabini, diše, suština je siguran sam dobra, ali pre bi fiat tipo mogao da bude dostojan nastavak izvrsnog kvaliteta grande punto modela..po meni jedina ozbiljna zamerka je što sam morao da kontrolišem ulje u motoru i ponekad dolijem 1-2 dcl jer oprez u 1,2 motor stane oko 2,6lit ulja pa je svaki dl rekao bih važan, kao i kvalitet ulja koje koristite u autu. Do idućeg servisa, i zamene ulja, vam uz prosečnu km oko 12.000km/god treba manje od 1l ulja za dolivanje.

  6. Redovan kvar je i senzor ugaonog polozaja volana, popravka je 160-180 evra. Sijalice stvarno cesto crkavaju; imao sam Pezo 206 i za cetiri godine sam jednom menjao sijalicu, a na Grande Punto 1.9 za tri godine sam najmanje deset sijalica zamenio. Kvacilo je previsoko i trebalo mi je vremena da se naviknem (ako sam se uopste i navikao), pa sad imam problem sa automobilima sa normalnim kvacilom. Malko sam grupnije gradje, a ne volim da sedim daleko od volana, pa mi je problem sto mi desna noga udara u srednji stub. Vidljivost sa strane nije najbolja (ne znam kako se zovu ti stubovi oko soferke), ali je ipak medju boljima u klasi. Osecaj u voznji nije na nivou pomenutog Pezoa, ali je volan vrhunski. Doduse, za okret mu treba treba mesta kao limuzini. Podesavanje vozacevog sedista po visini ne drzi vodu, jer padne dole za par minuta. Pocinje da greje tek nakon 15 minuta, ali hladi… na 40 stepeni napolju u autu je hladno za 2, 3 minuta (auto klima). Nosaci motora hoce da stradaju, ali nisu skupi. Za auto te cene 2006. godista je pohvalno da rade svi elektropodesivi prozori, vrata…

    Sem sijalica, sa elektronikom ni jedan problem (2006. godiste). Stepovi me sjajno sluze.

    Servis nije cest, a jos je i jevtin, delova ima na svakom cosku.

  7. Ako ovaj motor nema „turbo rupu“, nema ni jedan.. Fiat doblo, kupljen nov sa ovim motorom sam vozio i turbo rupu ima i to samo kakvu.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.