Testirali smo: Toyota Corolla 1.6 Valvematic

Test

Ostavite komentar


  1. Čim napunim sezdeset godina počeću da razmišljam o kupovini. U međuvremenu bavarski automobili.

  2. Ja živim u Juznoj Africi.
    I ovde je toyota sve .
    To je auto broj 1 na ulicama je 50% toyota a ostalih svih automobila je 50%.
    Dok kod nas u Srbiji to ljudi ne znaju . Iz mog licnog iskustva Toyota je stvarno najbolja I Honda, sve ostalo nije im ni do kolena.

  3. Dobra analiza-zivim u inostranstvu i mogu reci Toyota je zakon u pogledu izdrzljivosti niske cene odrzavanja-jedino je Honda za klasu bolja ali i skuplja na rezervnim delovima i odrzavanju
    Ne mozete pogresiti sa Toyotom ili Hondom

  4. Kupili. Zadovoljni – jako. Supruga i ja imamo znatno manje od 60 godina. Komšija Dule dočekao nas sa podsmehom . Žena ga, nakon vožnje u Coroli, naterala da proda b(r)avarca X3. Deca porasla (peti razred), nemaju mesta za noge na sjedalu pozadi. Žuti su, ipak, bolji.

  5. Autor teksta je delimicno u pravu sto se tice popularnosti Tojote kod nas. Ovo tvrdim kao neko ko je osedeo na pijaci Bubanj Potok gde sam, pored raznih oglasnih sredstava preprodao na stotine auta u zadnjih 30 godina. Kada su novi automobili u pitanju, za njih u ovoj nesrecnoj zemlji imaju para uglavnom neki polu biznismeni, polu skolovani, polu seljaci, polu kriminalci, uglavnom tipovi cija je logika; zena mora da bude sa selo, a auto iz Nemacku. Kad god sam prodavao polovnu Tojotu; Jaris, Korolu, Avensis ili Rav 4 to bi se prodalo za kratko vreme i uglavnom su kupci bili predstavnici intelektualne, srednje klase koja je opljackana, ponizena, skrajnuta i spada u red tzv. gubitnika tranzicije. Todorovic ima veliko iskustvo i retko se mogu procitati testovi u kojima imate utisak kao da ste i sami provozali kola. Uglavnom test vozaci pisu tekst kao da prepisuju iz fabrickog kataloga tog modela.

  6. Rekao bih odlican test i objektivno iznete prednosti i mane ove Tojote. Autor se pita zasto kupci u Srbiji biraju recimo pre skodu umesto Tojote? Pored navedenih nedostataka ja bih naveo i pristup prtljazniku. Nisam strucnjak za konstrukciju automobili ali zar je toliko tesko automobil konstruisati tako da se vrata prtljaznika otvaraju zajedno sa staklom i koliko zaboga takvo resenje dodatno kosta a koliko dodatnih kupaca donosi!!! Da li bi i jedan kupac ove Tojote odustao od kupovine da se prtljaznik na njoj otvara kao na Oktaviji??? Ja mislim da ne bi. A recimo ja nikad ne bi kupio ovu Tojotu jer u njen prtljaznik mogu samo kofer da uguram. Ljudi u Srbiji nemaju novaca da poseduju tri auta pa im je bitno da autom mogu da prevezu i kabastije stvari.

  7. Meni nije jasno kako je Škoda nekvalitetan automobil ?Moja Škoda Octavia 1.9 TDI 90 ks ima 563.000 km na satu bez generalne.Skoro sam uzeo svom ocu Škodu Octaviu 2.0 TDI 150 ks auto ide kao metak.Toliko od mene…

  8. @Jovana

    Svima želim da poželim sve najbolje u novoj godini, mnogo zdravlja, ljubavi, i sve ono što i sami sebi želite, i da vam se zahvalim na komentarima, koji su definitivno obogatili moj tekst. Motor 1.33 je veoma pouzdan, i prilično štedljiv. Ako ste već vozili neki benzinac slične radne zapremine i snage, bićete zadovoljni. Na auto putu ima dovoljno snage, ali na regionalnom putu se ponaša kao "baba" koju pokušavate da naterate da potrči – prevedeno: nema dovoljno obrtnog momenta za oštra preticanja. Ima realno sasvim dovoljno snage, ali su vam prohtevi, zahtevi prosečni. PS. Škoda pravi prilično kvalitetne automobile, ali je daleko od Toyote, na moju veliku žalost. Kia i Toyota, kada je pouzdanost u pitanju, nikako ne mogu "u istu rečenicu". Kia je mnogo napredovala, ali napreduje i Toyota.

  9. Aleksandar Todorović Ja kada sam kupio Škodu 2001. godine bio sam ubedjen da nije nista posebno.Evo nakon toliko godina ja sam prezadovoljan da je presla 563.000 km bez otvaranaj motora.Doduse jedan remont turbine sam imao.Pa ako vam nije tesko da mi objasnite kako nije kvalitetan auto ?

  10. Vozio i golfa i toyotu corollu, nemojte se ljutiti, moćniji je osećaj u golfu VII, i to mnogo! Drugo, cena od 15.500EUR je sve samo ne mala!!! Za bilo kakav auto u Srbiji!!! E sad, moj sud i šta me je teralo u zagrljaj drugoj: toyotu je zaista prijatno bilo voziti, plus ima savršenu kameru za vožnju u nazad, vrhunsku! Ta konzola napred je odrađena za 22.vek, ali svi ostali delovi automobila, uključujući šperploču u gepeku(?!) deluju kao moskvič- prazni, zaostali, napušteni…taj auto je sav urađen napred uz volan kao vrh tehnike, a ostatak vozila značajno zaostaje (ovo je moj subjektivan osećaj!) nije dobro završen automobil (mene lično zadnji deo auta veoma odbija izgledom, plus šupalj limeni sa šperom gepek – fuj!. Motor u toyoti će vam sa svojim "prosekom" od 8,4l/100km posisati novčanik! Ni na jednom novom autu, nema ništa (ozbiljno) da se pokvari u prvih 7-8 godina i to KIA najbolje marketinški koristi! (AKo se baš desi neki teži feler to se pokaže u prve 2 godine..) Za 15.500eur 160Nm obrtnog momenta!? Molim!? Kada doplatite za metalik boju koliko košta auto?
    Golf je skup, ostaje nam šta na istoj platformi? Pa još sa nekim jakim malim tdi agregatom sa 320Nm(160×2!!)… Ne nisam ljubitelj vw, ali zaista nekad treba biti realan, oktavija je buckav i nabudžen auto pune ruke auta sa brutalnim gepekom i još brutalnijim utovarnim pristupom, iskamčićete im i 4 god garancije, ne brinite!
    Odlična je corolla da se ne lažemo, i u vožnji je gospodski osećaj-ono kao da ste u Americi(!) ali ja lično ne volim taj šerpast pristup, i npr zahtevam da svaki kutak mog auta bude jednako moćan i obložen, a ne samo oko volana..realno, da ima makar neki turbo benzinac sa bar 200Nm u ponudi, to bi već golicalo maštu, i pored ostalih propusta..

  11. @Milivoje Jović

    G.Joviću srećnu vam novu godinu želim. Želim vam da vas Vaša Škoda odlično služi još mnogo godina. Škoda je jako kvalitetan automobil. Toyote je kvalitetnija i to dosta. Sa Toyotom ne biste imali kvar turbine. Toyota je br.1 u svetu, po kvalitetu, po broju prodatih automobila. Toyota je svetski brend. Škoda je evropski brend. Škoda se ne prodaje u Americi, jer nema kvalitet za američko tržište. Vi možete smatrati da je Škoda najbolji auto na svetu, to je vaše pravo. Ali istina nije baš takva. Ja se oslanjam na statističke podatke. Ne radim ni za Škodu, ni za Toyotu, radim za sve vas dragi moji čitaoci. I svima želim srećnu novu godinu.

  12. Toyota pravi kvalitetna auta i to je cinjenica. Ali danas to nije dovoljno,bar ne meni.Osim kvaliteta potrebno je da me to auto dizajnom odusevljava svakog dana kako spolja tako i iznutra. U tom dijelu Toyota kao da je ostala u 90-im godinama proslog vijeka.Spoljasnji izgled los,u retro stilu,osim Aurisa(zadnjeg dijela auta) i novog modela C-HR.Takodje,kad sam prvi put vidio lijevi dio komandne table(obrtomjer,brzinomjer) Aurisa i Corolle iz 2013. god. prosto nisam mogao da vjerujem kako je ruzno(retro) uradjeno. Malo je to popravljeno u facelift modelima.Da ne bi ispalo da samo kritikujem Toyotu,kod Corolle i Aurisa mi se svidja ostatak komandne table koji ljepotom i kvalitetom odskace i privlaci paznju(veliki elegantan touchscreen,koza). Ipak,da zakljucim,da Toyota malo "proviri" u dvoriste BMW i Mercedesa po pitanju spoljnjeg dizajna ne bih se dvoumio oko kupovine sledeceg auta.

  13. Imao sam priliku da vozim Corollu prijatelja na dva dana.Pozitivni utisci:motor 1.4d-4d je zaista dobar,ubrzanje je vise nego dobro(prijatno iznenadjen iako ima 205Nm o.m.) dok je potrosnja veoma mala.Odlican osecaj za volanom,gotovo sportski.Dobar menjac,precizan,6 brzina.Mesta ima vise nego dovoljno(pogotovo pozadi).Veliki prtljazni prostor,uglavnom lep enterijer u jednom tonu(plavom).Negativni: parking kamera lepa ali po meni postoji veliki problem sa mrtvim uglovima,potrebno je cesto koristiti retrovizore(bolji su senzori).Vrata prtljaznika pri otvaranju nemaju feder(oprugu),osrednja jacina svetala.Pomalo retro izgled brzinomera (uvece je lepsi,uklapa se u ostatak plave instrument table).El. podizaci samo za prednja sedista u nizem srednjem paketu opreme.Kad saberem utiske,prijatno sam iznenadjen(ako je to moguce).Da imam novca kupio bih ovaj auto bez oklevanja.Zaista je bilo uzivanje voziti se.Pozdrav.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.