Kako da ljudi prepoznaju vaš biznis ili uslugu? 1Foto: pixabay/ rawpixel

Odluka o otvaranju svog biznisa i zaista otvoriti biznis može da bude vrlo stresan i dug proces.

Treba da se sazna kako pravilno treba reklamirati svoj biznis i koje korake preduzeti. Ovde ćemo pisati upravo o koracima koji će novi biznis pretvoriti u pravu senzaciju.

Izrada i optimizacija sajta kao korak broj 1

Pre nego što biznis počne sa radom, bilo kakav da je, treba mu sajt. Dakle, zapošljavanje nekoga kome su izrada, uređivanje i optimizacija sajta profesija je poželjno. Osnivač treba da kaže šta želi da se nađe na tom sajtu, koji proizvodi ili usluge i kako bi želeo da taj sajt izgleda. U saradnji sa stručnjakom za optimizaciju sajtova sve to treba uklopiti, a da bude funkcionalno, jednostavno i da je optimizovano kako bi moglo da rangira za upite koji se traže, a koji su vezani za uslugu i ponudu na tom sajtu. Vrlo je važno da je sajt jednostavan za korišćenje, a ne konfuzan i lako zbunjiv.

Mnogi će odustati od gledanja proizvoda ili usluga ako im nije jasno kako treba da koriste sajt ili da dođu do onoga što oni traže na njemu. Pored toga, ako sajt ne izgleda primaljmivo i lepo mnogi će se odlučiti za neki drugi sajt koji pruža iste usluge, ali lepše izgleda. Takođe, potrebno je da je sajt lako pronalaziv na Google-u uz pomoć jednostavno, ali unikatnog imena koji će izaći na prvoj strani pretrage svakome ko traži usluge koje sajt pruža. Takođe, logo firme bi trebalo da bude na vrhu sajta, kvalitetno odrađen.

Štampanje majica – način da vas prepoznaju

Kada je osnivač otvorio svoj biznis on treba svojim zaposlenima da da uniforme ili majice sa nazivom firme koje će reprezentovati biznis kojim se bave. Time će svako ko uđe u poslovni prostor znati ko je kupac, a ko prodavac.

Kada je u pitanju štampanje majica, majice bi bilo dobro da su jednostavne, ali malo jačih boja kako bi radnici bili lako uočivi od strane klijenata. Takođe, pored štampanih majica (koje bi trebalo da imaju logo firme) trebalo bi da svaki radnik ima karticu sa svojim imenom kako bi kupac znao sa kim razgovara i kako bi mogao da pohvali i istakne mane prodavca koji mu je pomagao sa pronalaskom proizvoda, dobijanjem informacija ili dogovorom oko usluga koje firma pruža.

Eksterni diskovi – odličan materijal za reklamu

Kada je biznis tek počeo sa radom dobro je da vlasnik ima neki vid poklona, odnosno pažnje koje će radnici deliti tokom prvih dana ili nedelja poslovanja firme. To mogu da budu eksterni diskovi koji danas svima trebaju. Eksterni disk koji služi za reklamiranje bi trebalo da sadrži ime i logo firme kao i neki letak sa slikama proizvoda ili usluga koje pruža ta firma. Ovo može da se deli na izlasku iz poslovnog prostora biznisa ili da se deli po ulici u kojoj se nalazi firma kako bi privukli što više mušterija i pokrenuli posao.

Pokretanje biznisa nije lako, ali je bitna upornost i istrajnost kada se jednom krene. Naravno, neko vreme će vlasnik biti bez profita, ali nakon nekoliko nedelja ili meseci će biznis stati na noge i počenje dobro da zarađuje ako je ideja dobra i ako su proizvodi ili usluge kvalitetni. Nakon marketinga jedino ostaje da se čuje dobar glas o firmi koja se skoro otvorila.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari