Reklamni šatori kao atraktivan promotivni materijal 1Foto: Shutterstock/YnetteT

Oni koji se bave marketingom znaju da je autentičan i inspirativan promo materijal od velikog značaja za određenu kompaniju. Taj materijal osim što omogućava brendiranje, čini brend prepoznatljiv među publikom i daje mu imidž. U poslednje vreme brojne kompanije, koje se pretežno bave prodajom, za promo materijal sve češće biraju reklamne šatore.

Šta se dobija postavljanjem reklamnih šatora

Kako mogu biti u raznim bojama, dezenima, oblicima, jasno je zašto su reklamni šator atraktivan izbor.

Osim toga na njih je moguće uvek odštampati ili naslikati logo ili brend kompanije. Vrlo su popularni kada su u pitanju različite organizacije događaja ili učešće na velikim sajmovima.

I ne samo da reklamiraju vašu kompaniju, oni imaju i te kako zaštitnu funkciju. Dobra su zaštita od sunca, kiše i drugih vremenskih neprilika.

Naravno, oni se mogu postaviti i u zatvorenom prostoru, u velikim halama i mogu poslužiti kao štand, na primer na sajmovima knjiga, poljoprivrede…

Kao vid promo materijala vrlo dobro se mogu uklopiti sa zastavama, oslikanim vozilima i sličnim stvarima.

Ukoliko reklamni šator birate kao promo materijal u zatvorenom prostoru, ne morate mnogo pažnje da obraćate na njegov kvalitet i materijal od kog je izrađen. Ali ukoliko želite da vas služi u otvorenom prostoru duže vreme, onda morate veoma voditi računa o kvalitetu izrade, kako bi mogao da ispuni i zaštitnu funkciju.

Takođe, boje koje se koriste za štampu, moraju biti postojane kako bi odolele vremenskim uslovima. Najbolje je da konstrukcija bude od metala ili aluminijuma kako biste obezbedili čvrstoću i fiksiranost. Poliester je izdržljiv materijal, pa je on najčešći izbor.

Prednost šatora je što su sklopivi i što ih vrlo lako možete preneti na drugo mesto. Ovo je naročito važno ukoliko prodajete proizvode širom zemlje.

Reklamni šator kao prodavnica zimskih guma

Tako na primer prodavci zimskih guma mogu šator iskoristiti u svrhu pokretne prodavnice.

Svi oni koji nemaju dovoljno prostora u magacinu i dovoljno mesta za lager, ne samo da višak mogu prerasporediti u šator, već ga mogu koristiti i kao prodajno mesto.

Osnovna prednost je što ga možete postaviti u blizini puta i sa istaknutom reklamom privući značajan broj kupaca.

U zavisnosti od sezone, kako se bliži vreme za zimske gume možete podići šator i učiniti ih dostupnim velikom broju ljudi.

Osim toga, nisu retke situacije na putu da ljudima pukne zimska guma, pa je idealno kada u blizini puta mogu da pronađu rezervnu.

Društvene mreže saveznik u pokretnom poslu

Kako bi ljudi saznali o vašoj pokretnoj prodavnici zimskih guma, najbolje bi bilo da ih informišete putem društvenih mreža.

Naročito, ukoliko planirate da prodavnicu selite na drugo mesto. To obavezno najavite nekoliko dana ranije, kako ne bi bilo iznenađenja.

Kada smo kod društvenih mreža, osim loga i brojeva telefona, na šatoru bi trebalo da se nađu i vaši profili na društvenim mrežama, kako bi ljudi došli lakše do vas.

Naravno, jako je važno voditi računa o vizuelnom izgledu reklame, pa zato informacije moraju da budu pravilno raspoređene, nikako prenatrpane i konfuzne.

Najbolje je da se vodite pravilom: manje je više.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari