Svaki deseti radi od kuće bez odeće  1Foto: Pixabay / TeeFarm

Novo globalno istraživanje kompanije Kaspersky pokazalo je da su ljudi koji su tokom pandemije radili od kuće uveli određene obrasce ponašanja u svoju rutinu koje bi želeli da zadrže i ubuduće.

Istraživanjem je analizirano ponašanje 8.000 zaposlenih u malim i srednjim preduzećima. Kada je reč o mogućnostima koje je pružio rad od kuće, 11 odsto ispitanika je reklo da voli da radi bez odeće na sebi.

Ostale novine koje se sviđaju zaposlenima uključuju duže spavanje tokom radne nedelje (36%), maratonsko gledanje serija na Netflix-u (23%) i rad na otvorenom u bašti ili na balkonu (27%).

Kako se naše radno okruženje usled pandemije premestilo sa bezbednih kancelarija na kuhinjske stolove, susreli smo se sa mnogim poteškoćama koje se prvenstveno odnose na pronalaženje ravnoteže između poslovnog i privatnog života.

Prema nalazima Svetskog ekonomskog foruma, zaposleni koji su radili od kuće ove godine su se susreli sa izazovima po svoje mentalno zdravlje i dobrobit, kao što su pritisci vođenja računa o deci i digitalna povezanost.

Ipak, neki zaposleni koji su prešli na rad od kuće su iskoristili ovo iskustvo i otkrili neka ‘grešna zadovoljstva’ koja sada žele da zadrže.

Pored praktikovanja rada bez odeće na sebi, što je i dalje daleko od uobičajenog, većina ispitanika je prednost jednostavno našla u radu u udobnijoj odeći: 48 odsto zaposlenih se naviklo na ovakav stil života i voleli bi da on postane norma u budućnosti.

Činjenica da više ne moraju da putuju do posla takođe je usrećila zaposlene, jer to znači da mogu da se probude pet minuta pre početka radnog vremena, a mnogi takođe uživaju i u dremci u toku dana (36%).

Dok otkrivaju prednosti nove normalnosti, 27 odsro ljudi uživa u radu na otvorenom, u bašti ili na balkonu, a 23 odsto zaposlenih čak uspevaju da gledaju serije na Netflix-u u toku radnog vremena.

Ostale prednosti koje zaposleni ističu uključuju više vremena za igranje igrica (18%), naručivanje hrane za poneti (16%) i manje tuširanja (8%).

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.