Mastercard Chatbot - kupovina porukama 1

Na konferenciji Money 20/20, održanoj prošle sedmice, kompanija Mastercard najavila je svoje planove da lansira platformu koja se zasniva na veštačkoj inteligenciji koja omogućava potrošačima da obavljaju transakcije, upravljaju svojim finansijama i kupuju putem platforme sa porukama.

Istraživačka kompanija Gartner objavila je da onlajn kupovina u vrednosti od skoro dve milijarde dolara će se obavljati isključivo putom digitalnih asistenata na mobilnim uređajima do kraja 2016. Kompanija Mastercard razviće botove za trgovce i banke koji će koristiti interfejs za četovanje, slanje poruka i prirodne jezike za komunikaciju sa potrošačima. Uz Mastercard botove, partneri će moći da ostvare dijalog sa potrošačima i pruže personalizovanu uslugu, glatko korisničko iskustvo i ponude i nagrade u odgovarajućem kontekstu.

Tokom probne faze kompanija Mastercard sarađivaće sa kompanijom Kasisto koja razvija brendirane virtualne asistente i pametne botove za finansijske usluge, a koja se trenutno nalazi u Mastercard Start Path Global programu za startap kompanije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari