Vodeći svetski studio za proizvodnju „filmova za odrasle“ pozvao je Internet gigante Google i Yahoo da „podignu jače barijere“ kako bi zaštitili decu od pornografije na Internetu. „Niko od pretraživača i portala, a posebno Yahoo i Google, nisu preduzeli ozbiljne korake u ovom pravcu.

Vodeći svetski studio za proizvodnju „filmova za odrasle“ pozvao je Internet gigante Google i Yahoo da „podignu jače barijere“ kako bi zaštitili decu od pornografije na Internetu. „Niko od pretraživača i portala, a posebno Yahoo i Google, nisu preduzeli ozbiljne korake u ovom pravcu. Ovde nije stvar zaštite prava Prvog amandmana već zaštite dece“, napisao je Stiven Hirš, suosnivač kompanije Vivid Entertainment, u svom saopštenju za štampu.
On naglašava kako se zalaže da svi važniji Internet provajderi ozbiljnije proveravaju starosnu kategoriju ljudi koji kupuju „sadržaj za odrasle“. Zato on nudi saradnju sa svima onima koji ne žele da mladi, čak ni slučajno, dođu u kontakt s pornografskim sadržajem na internetu.
Za uspeh kompanije Vivid je zaslužno to što je prihvatala sve nove tehnologije, kao što je video visoke definicije slike, ali i pokretanja sopstvene televizijske mreže. „Oduvek smo verovali da je važno koristiti vrhunsku tehnologiju“, piše Hirš.
Objašnjenje zašto ovaj potez stiže tek sada – a ne pre, recimo, sedam godina, je činjenica da pornografija nije uspela da na Internetu ostvaruje onoliki profit koliko je očekivan, a negativni udari su stizali od priča vezanih za hvatanje pedofila koji su koristili Internet za razmenu fotografija i filmova. Ovo je, stoga, pokušaj da se pornografija što više „legalizuje“, a priča o zaštiti dece od on-lajn pornografije od strane Vivida je iskrena pogotovu kada se zna da deca ionako nisu ta koja plaćaju za pornografiju na netu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari