„Re-Mission“ je video igra firme HOPELAB, u kojoj se deca i odrasli bore protiv raka, a osnovni cilj igre je da se nauči kako se mogu unaprediti šanse u borbi protiv ove boleseti. Svi zainteresovani će je moći dobiti besplatno sa sajta Cigna korporacije.
„Ova igra je demonstrirala moć video igara da pomognu tinejdžerima u boljem shvatanju borbe protiv raka i unapređenju ponašanja koje poboljšava njihovo zdravlje i kvalitet života“, naglašava dr Glen Pomeranc, medicinski direktor Cigna odeljenja za zdravlje.

„Re-Mission“ je video igra firme HOPELAB, u kojoj se deca i odrasli bore protiv raka, a osnovni cilj igre je da se nauči kako se mogu unaprediti šanse u borbi protiv ove boleseti. Svi zainteresovani će je moći dobiti besplatno sa sajta Cigna korporacije.
„Ova igra je demonstrirala moć video igara da pomognu tinejdžerima u boljem shvatanju borbe protiv raka i unapređenju ponašanja koje poboljšava njihovo zdravlje i kvalitet života“, naglašava dr Glen Pomeranc, medicinski direktor Cigna odeljenja za zdravlje.
U čemu se ogleda naročiti značaj igre – tinejdžeri sa rakom su možda dovoljno zreli da budu odgovorni za svoj tretman, ali su često i dalje premladi da bi shvatili potencijalno smrtonosne posledice preskakanja određenih medicinskih tretmana zbog kojih će imati mučninu, gubiće kosu, dobijati bubuljice ili dobiti na kilaži.
Firma HOPELAB, koja je napravila igru, je nastala 2001. godine sa idejom da pomaže mladim ljudima preko „dobre nauke i zabavne tehnologije“. U samoj igri pojavljuje se nanorobot Roxxi koji ulazi u telo pacijenta sa rakom i kreće da uništava zaražene ćelije, bori se protiv bakterijskih infekcija i sporednih efekata koji se vezuju za rak i tretmane u borbi protiv njega.
Od prošle godine, kada se igra pojavila, HOPELAB je isporučila 76.000 kopija putem diskova ili daunlouda sa njihovog sajta (www.re-mission.net). Cigna će besplatno deliti igru preko svog sajta (www.CIGNA.com/re-mission).
HOPELAB su testirali „Re-Mission“ na 357 muških i ženskih pacijenata (starih između 13 i 29 godina) obolelih od raka, u 34 medicinska centra SAD, Kanade i Australije. Preliminarne studije su pokazale da je igranje video igre poboljšalo kvalitet života i stepen znanja o raku. Takođe, merenja su pokazala da su oni koji su igrali igru imali bolje rezultate od kontrolne grupe, „to znači da su se pridržavali hemoterapije i prepisanih lekova, svesniji njihovog značaja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari