Trka za osvajanjem rastućeg Internet tržišta u Srbiji napravila je čudan spoj pokušaja da se afirmišu srpski brendovi i upoznavanje tehnologije proizvodnje, na sajtu koga od skora možete pogledati na www.sljivovica.net. Sama ideja je potekla od dva inžinjera prehrambene tehnologije, Darka Bojkovića i Vladimira Stojkovića.

Trka za osvajanjem rastućeg Internet tržišta u Srbiji napravila je čudan spoj pokušaja da se afirmišu srpski brendovi i upoznavanje tehnologije proizvodnje, na sajtu koga od skora možete pogledati na www.sljivovica.net. Sama ideja je potekla od dva inžinjera prehrambene tehnologije, Darka Bojkovića i Vladimira Stojkovića.
Prema njihovim rečima sajt je koncepcijski predviđen da predstavlja rakijski kult.
– Svako ko možda nema nikakvu informaciju o proizvodnji rakije dobiće na sajtu vredna obaveštenje. Tu se ljudi mogu upoznati sa svim fazama proizvodnje voćnih rakija – kaže Bojković. Tu je i istorijat priozvodnje rakije na ovim prostorima a pomenuta su i neka stara alkoholna pića. U priči o proizvodnji rakija mogu učestvovati i posetioci, koji slanjem informacija o proizvodnji rakije u njihovom kraju mogu upotpuniti podatke sajta.
Na sajtu će takođe biti objavljivani i intervjui sa eminentnim stručnjacima, poznatim ličnostima i ljubiteljima, kao i proizvođačima, u cilju boljeg plasiranja njihovih proizvoda, prvenstveno u inostranstvu. Zanimljivosti na sajtu uglavnom su predodređene za totalne laike tako da sajt obuhvata različite ciljne grupe posetilaca.
– Radimo na obogaćivanju sajta. Planiramo da izbacimo forum na sajt, za one koji su zaljubljeni u forume i koji vole da raspravljaju. Ovde će uglavnom biti teme vezane za rakiju kako doći do dobrog proizvoda i ostalih finesa – rekao je Vladimir Stojković, jedan od osnivača sajta.
Stojković je dodao da jačanjem srpskog brenda srpska šljivovica kao i drugih voćnih rakija dvojica inžinjera prehrambene tehnologije biljnih proizvoda žele da učestvuju u eskpanziji ne tako razvijenog internet tržišta u Srbiji.
Internet sajt koji je napravljen u Flash-u, kombinacija je modernog dizajna i tradicionalnih motiva, a njegovu srž čini tajmlajn koji objašnjava procese kojima se dobija rakija od berbe do konzumacije. Prigodne slike učvršćuju utisak o agrarnoj sredini i rakiji kao kulturnom nasleđu ovih prostora.
Stojković je rekao da su u izradi engleska i nemačka verzija sajta, sa kojima planiraju da prošire spektar interesenata.
Srbiji, pretečenoj u patentiranju šljivovice, ostaje još mnogo da radi na ugledu i brendiranju svojih proizvoda, poput voćnih rakija, a veliki medij poput interneta, koji beleži stabilan rast korisnika, svakako će na tom putu biti od pomoći, posebno kada je reč o stranim tržištima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari