Kompanija Fujitsu Siemens Computers je širom Evrope pokrenula online Božićnu kampanju i takmičenje pod nazivom „Fanki Deda Mraz“. Kompanija je, na taj način, olakšala kupovinu svojih vrhunskih prenosivih računara, desktop računara, opreme i uređaja, i korisnicima istovremeno pružila priliku da pronađu pravog irvasa u Laponiji.

Kompanija Fujitsu Siemens Computers je širom Evrope pokrenula online Božićnu kampanju i takmičenje pod nazivom „Fanki Deda Mraz“. Kompanija je, na taj način, olakšala kupovinu svojih vrhunskih prenosivih računara, desktop računara, opreme i uređaja, i korisnicima istovremeno pružila priliku da pronađu pravog irvasa u Laponiji.
Da bi izbegli dugačke redove u pošti prilikom slanja čestitki svojim porodicama i prijateljima, korisnicima se u sklopu kampanje nudi prilika da iskoriste elektronsku čestitku, „Pismo Deda Mrazu“. Oni zapravo, svog „Fanki Deda Mraza“ na čestici mogu da konfigurišu na jedan od četiri načina u zavisnosti od muzičkog pravca koji preferiraju: hip-hop; rock and roll, disko, ili kao balerinu sa haljinicom. Korisnici mogu svoje „Pismo Deda Mrazu“ i personalizovati tako što će se postavljanjem svoje fotografije maskirati u Deda Mraza.
Najkreativnije rešenje će biti nagrađeno – autor ovakve personalizovane e-čestitke može osvojiti put u Laponiju za četvoro, smeštaj u hotelu i safari sa snegomobilom po Arktiku, koji sponzorišu aviokompanija Finnair i lanac hotela Lapland.
I ko zna, možda će pobednik sresti Deda Mraza i lično mu predati spisak Božićnih poklona za sledeću godinu. Pogledajte kako Funky Deda Mraz izgleda na Web lokaciji: http: //www.groovy-xmas. com/index.php?country=yu&page= flash

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari