Wall Street Journal ima milion pretplatnika za svoj sajt, što je fantastičan rezultat s obzirom na to da oni i dalje naplaćuju pristup svom sajtu, dok su skoro svi drugi sajtovi sa informacijama besplatni. Štampani Wall Street Journal, inače, beleži pad u prodaji od 2,9 odsto u odnosu na prošlu godinu sa 1,71 na 1,66 miliona primeraka.

Wall Street Journal ima milion pretplatnika za svoj sajt, što je fantastičan rezultat s obzirom na to da oni i dalje naplaćuju pristup svom sajtu, dok su skoro svi drugi sajtovi sa informacijama besplatni. Štampani Wall Street Journal, inače, beleži pad u prodaji od 2,9 odsto u odnosu na prošlu godinu sa 1,71 na 1,66 miliona primeraka. Za to vreme onlajn pretplata je porasla za 25,5 odsto. Ipak, ovaj rezultat ne znači da će wsj.com i dalje naplaćivati svoje usluge. Kako bi se privukao veći broj čitalaca najverovatnije će se, bez obzira na povećanje pretplate, ići na povećanje marketinga kako bi se obezbedio besplatan pristup.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari