United Media okitila novogodišnju jelku u humanitarnoj akciji za NURDOR 1Foto: Nova

 

Kompanija United Media ove godine je učestvovala u 27. humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku, koji tradicionalno organizuje hotel Hyatt Regency u Beogradu.

Ukupan novčani iznos od 24.000 evra, prikupljen od participacija kompanija učesnica ove dobrotvorne praznične manifestacije, biće doniran Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka – NURDOR, koji će novac iskoristiti za obezbeđivanje trajnog rešenja za smeštaj dece i porodica tokom lečenja.

„United Media sa velikim zadovoljstvom učestvuje u ovoj značajnoj humanitarnoj akciji. Trudimo se da kontinuirano doprinosimo boljitku društva, ne samo kada je u pitanju objektivno i pravovremeno informisanje javnosti, već i u svim drugim oblastima koje možemo da podržimo kao vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Uvek je pravo vreme da pomognemo onima kojima je to najpotrebnije, a praznici su posebna prilika da pokušamo da izmamimo što više osmeha“, poručuju iz United Media.

Misija NURDOR-a, kome će novac ove godine biti doniran, jeste poboljšanje kvaliteta lečenja i života obolele dece i njihovih porodica.

Aktivnosti udruženja usmerene su na pružanje psihosocijalne podrške, pružanje pomoći u ostvarivanju zakonskih prava, obezbeđivanje savremene medicinske opreme, edukaciju roditelja, dece, medicinskih radnika, volontera i šire javnosti.

Zorica Manojlović, potpredsednica Upravnog odbora NURDOR-a, istakla je da će ovu novčanu donaciju NURDOR će iskoristiti za rekonstrukciju šeste roditeljske kuće koju smo nedavno kupili.

„Roditeljske kuće su smeštaj za decu i roditelje koji nisu iz centara u kojima se leče deca, a to su Beograd, Niš i Novi Sad, i u tim kućama oni borave potpuno besplatno za vreme lečenja svoje dece. Pre nekoliko dana smo proslavili 20 godina postojanja Udruženja i veoma smo ponosni na sve što smo do sada uradili, čak smo uspeli da promenimo dva zakona. Ljudi prepoznaju našu inicijativu i tu su da pomognu, a bez njih ništa ne bismo mogli da uradimo“, ističe potpredsednica Upravnog odbora NURDOR-a.

Tema ovogodišnje humanitarne praznične manifestacje u Hyatt-u je „Za dobru i herojsku 2024. godinu”, a na jelci kompanije United Media preovlađuje crvena boja, kao simbol herojstva, ljubavi, smelosti, snage, strasti, zdravlja.

Koktel večeri povodom ove humanitarne akcije, održanom sinoć, prisustvovala su TV lica kompanije United Media, Nevena Madžarević, Danijela Buzurović, Igor Božić i drugi.

U akciji je učestvovalo ukupno petnaest kompanija, a sve jelke učesnica biće izložene u centralnom delu hotela Hyatt do 15. januara 2024. godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari