Korišćena „metodologija“ za projektovanje metro linija

Jedan od dva člana Srpske akademije nauka i umetnosti (SANU) kome je uža specijalnost saobraćaj analizira državnu strategiju za izgradnju podzemne železnice u glavnom gradu (2)

Ostavite komentar


  1. Odluku o metrou u Bgdu donose osobe koje ne znaju sta je KROMPIR. Kad kazem „Krompir“ mislim na Botaniku, Biologiju, Biohemiju, Fiziku, Biofiziku, Meteorologiju, Hidrologiju, Geografiju, Tehnologiju, Ekonomiju, Marketing, Saobracaj, …
    Ovi koji ne znaju sta je krompir, znaju sta je METRO!
    Adio pameti!

  2. Koliko je metroa do sada projektovao akademik? Vidim da zna sve o njima, oni su mu izgleda uža specijalnost.

  3. Pitanja gospodina Teodorovića i zahtevi da vlast, sve analize koje su urađene, učini javno dostupnim, su apsolutno na mestu i u tome ga najiskrenije podržavam. Međutim, on sam donosi zaključke bez bilo kakvih analiza, što je pokazao u prvom delu kolumne, kada je rekao da je apsolutno protiv ovakvog rešanja. Jasno je da gospodin Teodorović, i pored sve stručnosti, ne nastupa objektivno, već sa stanovišta političke i lične netrpeljivosti prema vlasti, pa ni ovu kolumu ne uzimam kao neštop objektivno, jer nam ne nudi nikakvu analizu, bar ne za sada. Treba imati na umu da gradnja metroa neće stati na ovome, da će se graditi i nove linije, da će verovatno postojati i neka kružna linija u centralnoj zoni, kao što je ima u mnogim gradovima. Takođe, ostatak Srbije možda ne zna, ali u Beogradu postoji i Beovoz, koji pokriva pomenuti Klinički centar (Karađorđev park) i Vukov spomenik, pa i to treba uzeti u obzir. Prilikom izgradnje se mogu birati strategije i postoje primeri raznih strategija. Negde se gradi u delovima grada koji su najnaseljeniji, pa se od velikog broja karata finansira otplata kredita i izgradnja novih linija. Negde se gradnja namerno vrši i ka delovima grada koji tek treba da se razviju. U takvim slučajevima, novca od karata ima manje, ali je zato uvećan priliv od investicija prilikom razvoja tog dela grada. Naravno, sve to treba analizirati i tada doneti zaključak koja ja strategija ispravna. Zato u ovome i podržavam gospodina Teodorovića, iako se ne slažem sa njegovim političkim mišljenjem.

  4. Metodologija zapravo koriscena za Beogradski metro je:
    Da se ja pitam ja bih voz proterao ovuda……..

  5. Zenon Lozana
    27. oktobra 2021. u 07.36
    Koliko je metroa do sada projektovao akademik? Vidim da zna sve o njima, oni su mu izgleda uža specijalnost.
    Da si procitao tekst razumeo bi da jedna osoba ne moze da projektuje metro, i da ne postoji uza specijalnost projektovanja metroa, kao sto ne postoji uza specijalnost lansiranja rakete u mesec, ali postoje timovi strucnih i dobro organizovanih ljudi koji su u stanju to da urade….
    Ali sta ja to tebi pricam, kad ti verujes u bajke da jedan covek moze sve…..

  6. Koliko se para baca za razne gluposti, mogli su da plate tim stručnjaka za ovu oblast da im uradi projekat, jer u Beogradu više kolima ne može normalno da se ode nigde zbog gustine saobraćaja. Bojim se da će isti problem ostati i kad naprave metro. Možda Vučić to namerno radi jer u bližoj budućnosti očekuje kineske leteće automobile.

  7. Ne mogu da verujem da neko ne razume ovo sto govorite Ja bih tu dodao I osnovnu premisu u pogledu na metro: Da li je metro oaza za beskucnike,huligane I chergare ILI je mesto gde I princevi mogu da setaju sa devojkama? Izvesno mi je samo da ljudskog pravo na slobodu I’ma zahtev radikalnih promena.❣️

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.