Medijska priprema - za izbore 1Foto: Pixabay/Sakurayim

Vrh SNS uspeo je da u javnom životu – od trgova do štampe, televizija i društvenih mreža – stvori ogromno nepoverenje koje se najkraće može opisati „i brat bratu više ne veruje“.

To čudovišno rastuće nepoverenje jeste medijska priprema za završnicu izborne kampanje. Formalno, reč je o nekakvim opštim izborima u jednoj parlamentarnoj republici. Kampanja vlasti izbore naprotiv prikazuje kao sveopšti politički obračun, u kome su probuđeni svi „spavači“, a svi „ludaci“ dobili napad veličine.

U strahu od mogućeg silaska sa vlasti na svoju štetu (jer će biti postavljeno barem poneko pitanje odgovornosti za ono što se činilo poslednjih sedam godina) bljuje se otrovna magla kako bi ljudi zaboravili da treba samo da glasaju ili da ne glasaju, pa kako god.

Već da idu za tim da „u stvari odlučuju“ da li će predsednik Vučić „preživeti“, da li će sačuvati poštenje, porodično dostojanstvo, stabilan kurs evra, obnovljene puteve, Kosovo, bliskost sa Rusijom, stolicu pored Merkelove i Makrona… Zaduženi za pripremu medijske završnice znaju tačan dan „D“, pa tako vlasnik Pinka kaže izbori za „105 dana“, Informera „u martu“, što daje 22. mart.

Previše blizu za previše afera koje drmaju SNS, i zato za kampanju ostaje samo bezočnost – ponavljanje naslovnica Danasa sa Koraksovim karikaturama – u nadi da će ljudi u njima videti ono što im oni naređuju da vide.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari