Nacionalna bruka u Grdeličkoj klisuri

Ostavite komentar


  1. Svaka cast na clanku! Kad sam nedavno videla izjavu u novinama, da ce sve biti zavrseno na vreme, htela sam da napisem ovu recenicu iz gornjeg teksta: `Ljudski životi su svakako ugroženi ako se njima dozvoli da u obećanom roku puste u rad ovu deonicu Koridora 10′. nazalost, nisam imala u tom trenutku vremena za komentare, ali, evo, sad stoji crno na belo, da ne kazu da nisu znali.

    1. ЛУТАЊЕ АУТОПУТЕМ БЕЗ АУТОПУТА!

      Након шест година на директној власти ΛV је дао решење санирања рушења брда у Грделичкој клисури да се пресели брдо (око 300.000 кубних метара запремине и 20 година пресељавања), а ко већ није преселио аутопут до сада изван домашаја тог непријатељског брда. И сада гледај чудо невиђено, ауторитет ΛV дао генијално решење, а о досадашњим трошковима санације ништа, о одузимањy лиценце свим инжењерима који су имали везе са аутопутем, које затражила ауторитативна Зорана, ништа и аутопут биће готов пре рока. На крају се нашли неки стручњаци, који су против пресељења брда код Грделичке клисуре на другу локацију. Они не поштују ауторитет и решења које је понудио и то без лиценце и струке. Михајловићка изгледа још се није сетила да му одузме лиценцу коју не поседује, па макар фиктивно и брутално, како воли да каже министар са највишом оценом Менсе. На крају, ово је брука за струку, политику, а понајвише за ресорну министарку, Коридори Србије и Путеви, јер су они назначили пројекте, бирали извођаче, надзорне органе и спремали се да пресеку траку. Како ствари стоје траку могу да пресеку када преселе брдо. Брука, срамота, а све ће платити родољубиви народ, а не грешници и заслужни за грешке и хвалоспеве и на крају, свака част аутору чланка господину архитекти Драгољубу Бакићу.

  2. Ja cu reci samo par recenica u prilog ortodoksne istine koju je u svom tekstu izneo uvazeni autor arhitekta.Dotaknucu se jednog segmenta pomenute gradnje a tice se POPLOCAVANJA.E pa uvazeni autore ako neko u Srbiji ima iskustva s poplocavanjem kojem nema kraja onda smo to mi-Kraljevcani.Kod nas se dve decenije samo poplocava i to uglavnom glavni trg na kome je cuveni ,,Milutin,,apomenik srpskim ratnicima palim za slobodu od 1912 do 1918.Poplocava se svake godine a ploce lete od svake kise,snega i leda da ne govorim.Poplocava se i dalje i u svakom planu Direkcije za upravljanje gradjevinskim zemljistem poplocavanje je prioritet.Poplocava se i malo siri krug oko centra ali Trg srpskih raynika je u centru paznje.Pokusali su svojevremeno na tom mestu i sa iygradnjom suncanog sata ali su skroz promasili temu i otvorili posao poplocavanja za nekoliko narednih decenija.

  3. Kada sam pre mesec dana išla na Tasos preko Bugarske dobar deo autoputa kroz Bugarsku je bio zatvoren baš zbog identičnog obrušavanja brda, to se jednostavno dešava svima ali mi smo maheri da o svega pravimo senzaciju.

  4. U napred iznetom clanku su sistematski opisani propusti pre i tokom izvodjenja radova u Grdelickoj klisuri da covek prosto ne moze da veruje da je to moguce kada je u pitanju ovako veliki i odgovoran posao.Stvarno je to autor nazvao pravim imenom ,to je velika nacionalna bruka.I zbog drugih znacajnih propusta u gradjevinskoj industriji ciji smo mi svi svedoci treba pre svega zahtevati ostavke najvisih funkcionera u Vladi Srbije pocev od resorne ministarke. To niko ni u jednoj varijanti nije do sada pomenuo.

  5. Svaka čast gospodinu Bakiću. Nije intelektualac onaj ko završi fakultet, već ko brani znanje stečeno na tom fakultetu. Ovi niti imaju fakultete, niti znanje pa im nije ništa sveto. O Gospođi Ministarki samo ignor. Ona nije ni za komentar..

    1. Potpuno ste u pravu! Branila sam i odbranila struku odbivši da potpisujem ono što mi narede razni “ stručnjaci“. Posle 24 godine rada u struci dobila sam otkaz kao tehnološki višak?! Na to sam vrlo ponosna, bolje otkaz od njih nego saradnja sa njima.

      1. Bravo! Napokon neko sa pravim stavom i kičmom. Zbog ovih beskičmenjaka oko AVa klizimo u propast brže nego brdo.

  6. Pogledajte i uporedite ulicu Severni Bulevar koja je renovirana u vreme kada je Dragan Đilas bio gradonačelnik i ulicu Vojvode Stepe koja je renovirana sada za vreme ove vlade. Te dve ulice se ne mogu porediti. Ulica Vojvode Stepe je još nefunkcionalnija nego što je bila pre renoviranja. Ipak moramo da zaključimo u pitanju je ZNANJE.

    1. Pa ulica Vojvode Stepe je Đilasov projekat iz 2009 godine koji je radio CIP,A ulica završena 2014 godsine.a Đilasova je bila genijalna ideja da tramvaju udu sredinom ulice-koještarija

  7. Na redu je projekt „Promenada“ u Novom Sadu. Za sada se u Novom Sadu ne urušava brdo jer nema brda u blizini objekta čija je izgradnja u toku ali je na pomolu opasnost od obrušavanja susednih objekata. Napred naprednjaci.

Ostavite komentar


Reakcije

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.