Bradić: Malo kulture na komercijalnim televizijama 1Nebojša Bradić Foto: Medija centar

U izjavi FoNetu uoči tribine „Brisanje kulture iz medija u Srbiji“, Bradić je u petak uveče rekao da se na komercijalnim televizijama pojavljuju i sadržaji koji „vređaju osnovne tekovine civilizacije“. Naš medijski prostor bi svakako mogao bez takvih sadržaja, konstatovao je Bradić, naglašavajući da je uloga medija veoma bitna u promovisanju kulturne scene.

Bradiće je ocenio da javni servis svoj zadatak u promociji kulture obavlja na primeren način i to ne samo prenošenjem kulturnih sadržaja, nego i kritičkim izveštavanjem i stvaranjem takvih sadržaja.

Druge televizije sa nacionalnom frekvencijom, činjenica je, taj zadatak ne obavljaju, ukazao je Bradić.

Na pitanje da li Srbija ima kulturnu politiku ili ne, Bradić je odgovorio kako se termin „kulturna politika“ danas sve manje koristi. Kulturna politika je čvrsto povezana sa kreiranjem identiteta koje određena zemlja ima i konstrukciju tog identiteta, ocenio je Bradić i konstatovao kako danas ne funkcionišu nikakve kulturne politike koje baštine isksutva davnih vremena. Zato je u društvu važan dijalog o kulturnoj politici, zaključio je Bradić.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.