U saopštenju su, između ostalog, izrazili zabrinutost za Tamaru Skroza, njeno zdravlje i zdravlje njene porodice. Istakli su i da strah i neprijatnosti koje je ova novinarka osetila zaslužuju solidarnost.

Opet, ne možemo da vas ne pitamo – a šta je sa neprijatnošću i strahom koji bi mogli da osete ljudi u REM-u, kada vi objavite falsifikat, to jest izveštaj koji ne postoji?

„Jedini izveštaj stručnih službi REM-a, sačinjen povodom događaja koje ste pomenuli, potpisan je i zaveden 21.03.2018. godine, pod rednim brojem: 07-220/18-72, i u njemu nema ničega od onoga što ste naveli, pa ni tvrdnji da je, u slučaju gospođe Skroza, prekršen zakon. Savet REM-a ne samo da nije ignorisao taj izveštaj, nego je po njemu i postupio“, istaknuto je u saopštenju.

Izveštaj koji je objavio CINS, saopštio je REM, falsifikat je.

„Ne znamo odakle vam, ne znamo ko vam ga je i zašto sačinio, ali vrlo dobro znamo da to nije validan izveštaj naše stručne službe“, poručio je REM, dodavši da je njihov izveštaj zaveden, potpisan i sve vreme javan i dostupan, kao i to da REM nema tajne izveštaje.

Oni su objavljivanje „falsifikovanog“ izveštaja nazvali pokušajem da se uključe u kampanju koju protiv REM-a.

„Kada je reč o izjavama bivših članova REM-a, suzdržaćemo se od bilo kakvog komentara, osim napomene da je gospodina Veljkovića, u REM, ubacio baš Dragan Đilas, valjda da doprinese nezavisnosti regulatornog tela“, piše u odgovoru CINS-u.

Povezani tekstovi