Skupljanje potpisa za ograničavanje rijaliti programa 25. juna ispred REM-a 1Ilustracija Foto: Pixabay/ROverhate

Kako u saopštenju navode organizatori iz „U ime kulture“ na taj korak su se odlučili jer REM u zakonskom roku od 15 dana nije dostavio dokumentaciju sa informacijama na osnovu čega su televizije PINK i HAPPY dobile dozvolu.

Posebno se ističe da je svojevremeno HAPPY dozvolu za rad kao televizija sa dečjim programom, a da toga programa nema ni u tragovima. Prema istraživanju iz 2017. godine udeo kulturnog programa na tri televizije sa nacionalnom pokrivenošću bio je 0 odsto.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.