
Prema pisanju portala „Južne vesti“ od otvaranja južnog kraka Koridora 10 nije prošlo ni godinu i po dana, a za saobraćaj je zbog radova zatvorena deonica od petlje Predejane do mesta Momin kamen kod Vladičinog Hana u Grdeličkoj klisuri. Jedan sloj asfalta je skinut i put se opet asfaltira.
Ovo je drugi put posle otvaranja da se auto-put popravlja na toj deonici auto-puta.
Zbog čega je skinut jedan sloj asfalta, jel problem u njegovom kvalitetu ili podlozi pokušali smo juče da saznamo u Ministarstvu građevinarstva međutim oni su nas uputili da se o tome informišemo kod preduzeća Koridori Srbije.
To smo i učinili ali do zaključenja ovog izdanja našeg lista nismo dobili tu informaciju.
Prema rečima Gorana Rodića, potpredsednika Građevinske komore Srbije, do problema na toj saobraćajnici dolazi jer je izgrađena na erozivnom tlu.
– Čim padne veća kiša s obzirom na prirodu tog tla, usled erozije dolazi do oštećenja na kolovozu. To dovodi do ozbiljnih problema i iziskuje sanaciju načinjene štete. Upravo je to ono što se odvija u ovom trenutku. Stvar je u tome što na toj deonici nije ni trebalo praviti put iz prostog razloga što su prisutna klizišta. Iako je tako nešto preporučeno odučeno je da se put ipak pravi baš na toj deonici i zbog toga danas imamo ovakve probleme. Da je trasa promenjena ne bi ih bilo isto kao i da su tu deonicu radile domaće firme. Naša građevinska operativa odlično poznaje teren na kome radi pa do oštećenja na asfaltu ne bi došlo. To je moglo da se spreči uklanjanjem brda kako bi se izbegla klizišta međutim od toga se odustalo zbog toga što je reč o skupoj investiciji – objašnjava Rodić.
Prema njegovim rečima s obzirom da je put izgrađen na mestu gde postoje klizišta, gde ima dosta tunela treba redovno održavati tu saobraćajnicu kako bi se predupredilo oštećenje asfalta.
Ono što se jedino zna u ovom trenutku je da su radovi u Grdeličkoj klisuri u toku već nedelju dana i trajaće do kraja meseca, a saobraćaj se odvija dvosmerno u kolovoznoj traci ka Vranju.
Izgradnju trase kroz Grdeličku klisuru pratili su brojni problemi, od konstantnog probijanja rokova, obrušavanja kosina, do menjanja projekta.
Građani su se i nakon otvaranja žalili da kosina kroz Grdeličku klisuru nije bezbedna, a nadležni su tada rekli da nema obrušavanja, već da samo tako izgleda.
Stručnjaci su ocenili da su radovi na Koridoru 10 kasnili zbog loše pripreme radova i projektne dokumentacije, nerealnih obećanja datih iz političkih razloga, ali i zbog nepostojanja domaće građevinske operative koja bi taj zadatak obavila na najadekvatniji način.
Zbog rušenja kosine, resorna ministarka Zorana Mihajlović je deo kabineta početkom decembra prošle godine „preselila“ u Grdeličku klisuru kako bi „nadzirali“ i ubrzali radove, podsetile su Južne vesti.
Koridor 10 otvoren je maja prošle godine uz muziku i vatromet, a tri meseca kasnije je popucao asfalt na deonici između Caričine doline i tunela Manajle.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
sta nije rečeno? Kako to kiša i erozija, „erozivno tlo“, napadaju samo gornji sloj asfalta a ne podlogu po dubini pola metra-metar? Sta je sa odvodjenjem atmosferskih voda, to ne funkcioniše? I to je neispravno, Rodiću?
čekaj čekaj klizištevje tamo. Pročitaj šta je Rodić napisao, trebao je put ići drugom trasom.
Važno daje Rodić dpa komentar a nije objasnio koliko je stručan. Lepo stemu objasnili bravo za vaš komentar
Krivi te.stranci,te.kisa, te erozija, i tako stalno i u nedogled. Ko da u drugim.zemljama ne postoje.brda,klizista,erozija,itd. Nista drugo nego bruka.
Podseca dosta.na srpski fudbal svi su nevini samo je sudija kriv.
Postovanje Redakciji Danasa
Uhapsiti mihajlović zorku, zbog zloupotrebe službenog položaja, nesavesnog postupanja i pronevere novca
Pa koji je ovo put da se renovira auto put star godinu dana, pa prvo ovu ministarku i ovog nar….. sa treba…….., jer nam Kinezi prave auto put i u Vojvodini koji ćemo svake godine prekrivati novim asvaltom, Tito dok je bio naši radnici su pravili auto puteve koji se nisu popravljali po 5 god, jer nije trebalo, i dan danas su u funkciji, ove „današnje“ Treba naju……. i ili poha……. i jer uništiše Srbiju i narod Srbije
Tito dok je bio živ, većina današnjih „internet stručnjaka“ nije imala ni radio ni televizor a kamoli automobile,
a putevi su bili rezervisani samo za „važne drugove“ i „saobražanje nesereće“ u kojima su „slučajno ginuli“ „neki drugovi koji nisu na liniji“
Draga moja Gordana, nista vise ne bi voleo, nego da mi je tvoje pameti.
grdana, ajd idi radi nesto drugo, korisnije
Po celom svetu putujem, ali ružnijih potpornih zidova nigde ne videh
Gordana, ne znam gde ste odrasli i ko vas je lagao. Moji roditelji nisu nikad bili članovi KP niti SK. Prvi televizor su kupili u decembru 1959. godine kada nije bilo programa RTB. Radio su imali i pre drugog svetskog rata. Prvi auto fića uselio se u njihovu garažu 1960. godine i jezdio je godinama tim vašim autoputem.
Bravo ministarko, sram Te bilo
Stvarno ne znam kako Neko nije cup za drenazu asfalta Koji na kriticnim mesrima gradjevinci zovu must have.Projektanti nekompetentni za posao I nadzor.❣️
90% svega o čemu se hvale je u stvari najvažnija ta TV propaganda Vučića i stranke a ne stvarna želja da Srbija ide napred sa kvalitetom svega što radi. Zato nas nigde više u svetu nema a ni kod nas bogami jer sve rade Kinezi a finansiraju Arapi. Mi smo neplaćeni radna snaga i glasači ove vlasti.
Vidim da vecina napada ministarku koja sa ovim ima veze koliko i ja. Ceo ovaj cirkus je one man show i s’toga je i odgovornost na glavnom cirkuskom artisti koji je do sada pao sto puta sa trapeza, ali mi placamo i dalje karte da bi smo videli kako ce opet pasti. Dok se cirkus ne raspusti-nema napred. Toliko.
One Man Show, pa imenuj ga, ako imas muda!
Mora da je onaj , sto ima u glavi , i medj nogama , a isto…!!
Lako je vama da se sprdate, ja moram da mu punim lignje.
Zove se prosto i jednostavno VODJA.
„Koridor 10 otvoren je maja prošle godine uz muziku i vatromet, a tri meseca kasnije je popucao asfalt“
Zbog jake muzike je popucao asfalt, gospođo ministarka, muzikanti su krivi! smeni te ih.
Problem je u izvođaču radova, da ga sada ne imenujem. Dva sloja adfalta, BNS i SMA se prilikom polaganja jedan na drugi, vežu pomoću geomreže ili polimer modifikovanih bitumenskih premaza. Ovde to nije učinjeno iz prostog razloga: cena kao i uvek… suva zarada…
I na putu za Dimitrovgrad idu popravke.
Ova vlast je napravila toliko pogresnih poteza u gradjevinarstvu I rekonstrukcijama Beograda ,tako da se cudim zasto se.ova nazovi opzicija busa za vlast,jer I kad je osvoje,godinama ce ispravljati greske ovih nesretnika.A baska je pitanje da li ce moci da vracaju kredite koje ovi nemilice uzimaju.Ili mozda idu logikom SVE CE TO NAROD PLATITI?
A kako bi ste vi bili zadovoljni?da nema puta,da se uptuje po rupama ,a djiki she bogatiji,do sada bi imao bar 10 milijardu vise……onda lepo vi kriticari nemojte slucajno prolaziti ovim putem……jer zagadjujete okolinu
Bitno je da ste Vi zadovoljni.
A Vi ste zadovoljni kada nove pantalone nosite kod krojača?
Slađane u pravu ste , Điki je kriv što puca asvalt
Kakva bagra, takav i put.
Imam pitanje za vas urednike? ŠTA ZNAČI U NASLOVU TEKSTA GANC?
Znaci da im je novi lektor presao u Danas sa B92. Samo sto mi nece objaviti komentar jer sam odavno na crnoj listi…
Al’ su ga na(po)pravili – svaka im čast! Kao Đenka krematorijum..
To je put za suvo vreme.
Tačno! Niko nije pročitai uputstvo :
Ne preporučuje se upotreba po hladnom i vlažnom vremenu!
Resorna ministarka ocigledno povlaci pogresne poteze. Preseljenje svog kabineta sigurno ne donosi poboljsanje kvaliteta radova niti ce ona da uzme asov u ruke! Radi se o nepostovanju struke, kao i toliko puta do sada, pa o privilegovanim glavnim izvodacima koji ocigledno nisu kvalifikovani! Ovo je dokaz i ne treba tu vise mudrovati do beskraja nego delati, sankcionisati! Ali tesko je potkopavati sopstveni polozaj u nepostojecoj Vladi!
znamo mi kako se u Srbiji asfaltira. umesto 12cm asfaltnog sloja stave 6cm.
Kad asfaltiraju neke uličice po Beogradu tu stave 1cm. malo jača kiša sve odnese niz ulicu.
U kanadi su na mestu mocvare podigli zgradu od 50 spratova a ovi mrljani put bemogu da naprave
2018 sam bio u zadar na letovanje,pa sam proso kroz plitvice bilo blize nego do zagreba da idem,put je magistralni ko pista mazan,tamo sam reko gde sam proso,znate sta mi kazu ,,de tom cestom losa je trebao si autoputem,,a kod nas putevi ko u makedoniji,mozes vodu da pijes dok vozis samo iz flase ili na slamku ,da se ne posipete
Ovaj put je uradjen nekvalitetno i aljkavo i radili su nestrucni ljudi od inzenjera do fizickog radnika,prale se pare,slusam jednu grupu ljudi valjda tu rade kaze jedan,,jesi vido ceo sleper gvozdje je bacena i zalijena betonom da se ne odnese,,neznam ljude ali verujem daje tako,jer placen je materijal i ugradnja,on baci 5 min poso a naplati ugradnju ogromno,tako je mozda i 5a deonica prosla,nesto stoje trebalo dase ugradi(hidro izolacija drenaza sliv propust,nije uradjen i eto niko ne odgovara,zato tonemo i mi ko ovaj put
Nazalost…. u Srbiji je generalno SVAKI RAD za samo 6 meseci do maksimalno 12 RUSEVINA !!! Stedi se na projektu a potom na materijalu kako bi ostalo vise za privatne dzepove.
Tako je kad radove izvodi brat Mile ( Milorad Dodik) i njegova porodicna firma ,,Integral“.Sve je jasno.
Negativne selekcije moraju sa se plate kako biramo tako ce nam biti .. u svetu gde se struka ne pita i gde kolo vode keramicari i soferi to drugacije ne moze bite .. Tako da drigovi nemamo se sta cuditi sposobnostima nesposobnih vec nama koji smo im dali tu mogicnost sa se igraju nasim parama a i zivorima ..