Ganc novi auto-put ponovo na zameni asfalta jer – često pada kiša

Dok Koridori Srbije i Ministarstvo infrastrukture ćute o razlozima za još jednu popravku trase kroz Grdeličku klisuru, stručnjaci objašnjavaju:

Ostavite komentar


  1. sta nije rečeno? Kako to kiša i erozija, „erozivno tlo“, napadaju samo gornji sloj asfalta a ne podlogu po dubini pola metra-metar? Sta je sa odvodjenjem atmosferskih voda, to ne funkcioniše? I to je neispravno, Rodiću?

    1. čekaj čekaj klizištevje tamo. Pročitaj šta je Rodić napisao, trebao je put ići drugom trasom.

    2. Važno daje Rodić dpa komentar a nije objasnio koliko je stručan. Lepo stemu objasnili bravo za vaš komentar

    3. Krivi te.stranci,te.kisa, te erozija, i tako stalno i u nedogled. Ko da u drugim.zemljama ne postoje.brda,klizista,erozija,itd. Nista drugo nego bruka.
      Podseca dosta.na srpski fudbal svi su nevini samo je sudija kriv.

      Postovanje Redakciji Danasa

  2. Uhapsiti mihajlović zorku, zbog zloupotrebe službenog položaja, nesavesnog postupanja i pronevere novca

  3. Pa koji je ovo put da se renovira auto put star godinu dana, pa prvo ovu ministarku i ovog nar….. sa treba…….., jer nam Kinezi prave auto put i u Vojvodini koji ćemo svake godine prekrivati novim asvaltom, Tito dok je bio naši radnici su pravili auto puteve koji se nisu popravljali po 5 god, jer nije trebalo, i dan danas su u funkciji, ove „današnje“ Treba naju……. i ili poha……. i jer uništiše Srbiju i narod Srbije

    1. Tito dok je bio živ, većina današnjih „internet stručnjaka“ nije imala ni radio ni televizor a kamoli automobile,
      a putevi su bili rezervisani samo za „važne drugove“ i „saobražanje nesereće“ u kojima su „slučajno ginuli“ „neki drugovi koji nisu na liniji“

      1. Gordana, ne znam gde ste odrasli i ko vas je lagao. Moji roditelji nisu nikad bili članovi KP niti SK. Prvi televizor su kupili u decembru 1959. godine kada nije bilo programa RTB. Radio su imali i pre drugog svetskog rata. Prvi auto fića uselio se u njihovu garažu 1960. godine i jezdio je godinama tim vašim autoputem.

  4. Stvarno ne znam kako Neko nije cup za drenazu asfalta Koji na kriticnim mesrima gradjevinci zovu must have.Projektanti nekompetentni za posao I nadzor.❣️

  5. 90% svega o čemu se hvale je u stvari najvažnija ta TV propaganda Vučića i stranke a ne stvarna želja da Srbija ide napred sa kvalitetom svega što radi. Zato nas nigde više u svetu nema a ni kod nas bogami jer sve rade Kinezi a finansiraju Arapi. Mi smo neplaćeni radna snaga i glasači ove vlasti.

  6. Vidim da vecina napada ministarku koja sa ovim ima veze koliko i ja. Ceo ovaj cirkus je one man show i s’toga je i odgovornost na glavnom cirkuskom artisti koji je do sada pao sto puta sa trapeza, ali mi placamo i dalje karte da bi smo videli kako ce opet pasti. Dok se cirkus ne raspusti-nema napred. Toliko.

  7. „Koridor 10 otvoren je maja prošle godine uz muziku i vatromet, a tri meseca kasnije je popucao asfalt“
    Zbog jake muzike je popucao asfalt, gospođo ministarka, muzikanti su krivi! smeni te ih.

    1. Problem je u izvođaču radova, da ga sada ne imenujem. Dva sloja adfalta, BNS i SMA se prilikom polaganja jedan na drugi, vežu pomoću geomreže ili polimer modifikovanih bitumenskih premaza. Ovde to nije učinjeno iz prostog razloga: cena kao i uvek… suva zarada…

    1. Ova vlast je napravila toliko pogresnih poteza u gradjevinarstvu I rekonstrukcijama Beograda ,tako da se cudim zasto se.ova nazovi opzicija busa za vlast,jer I kad je osvoje,godinama ce ispravljati greske ovih nesretnika.A baska je pitanje da li ce moci da vracaju kredite koje ovi nemilice uzimaju.Ili mozda idu logikom SVE CE TO NAROD PLATITI?

  8. A kako bi ste vi bili zadovoljni?da nema puta,da se uptuje po rupama ,a djiki she bogatiji,do sada bi imao bar 10 milijardu vise……onda lepo vi kriticari nemojte slucajno prolaziti ovim putem……jer zagadjujete okolinu

    1. Znaci da im je novi lektor presao u Danas sa B92. Samo sto mi nece objaviti komentar jer sam odavno na crnoj listi…

    1. Tačno! Niko nije pročitai uputstvo :
      Ne preporučuje se upotreba po hladnom i vlažnom vremenu!

  9. Resorna ministarka ocigledno povlaci pogresne poteze. Preseljenje svog kabineta sigurno ne donosi poboljsanje kvaliteta radova niti ce ona da uzme asov u ruke! Radi se o nepostovanju struke, kao i toliko puta do sada, pa o privilegovanim glavnim izvodacima koji ocigledno nisu kvalifikovani! Ovo je dokaz i ne treba tu vise mudrovati do beskraja nego delati, sankcionisati! Ali tesko je potkopavati sopstveni polozaj u nepostojecoj Vladi!

  10. znamo mi kako se u Srbiji asfaltira. umesto 12cm asfaltnog sloja stave 6cm.
    Kad asfaltiraju neke uličice po Beogradu tu stave 1cm. malo jača kiša sve odnese niz ulicu.

  11. U kanadi su na mestu mocvare podigli zgradu od 50 spratova a ovi mrljani put bemogu da naprave

  12. 2018 sam bio u zadar na letovanje,pa sam proso kroz plitvice bilo blize nego do zagreba da idem,put je magistralni ko pista mazan,tamo sam reko gde sam proso,znate sta mi kazu ,,de tom cestom losa je trebao si autoputem,,a kod nas putevi ko u makedoniji,mozes vodu da pijes dok vozis samo iz flase ili na slamku ,da se ne posipete

  13. Ovaj put je uradjen nekvalitetno i aljkavo i radili su nestrucni ljudi od inzenjera do fizickog radnika,prale se pare,slusam jednu grupu ljudi valjda tu rade kaze jedan,,jesi vido ceo sleper gvozdje je bacena i zalijena betonom da se ne odnese,,neznam ljude ali verujem daje tako,jer placen je materijal i ugradnja,on baci 5 min poso a naplati ugradnju ogromno,tako je mozda i 5a deonica prosla,nesto stoje trebalo dase ugradi(hidro izolacija drenaza sliv propust,nije uradjen i eto niko ne odgovara,zato tonemo i mi ko ovaj put

  14. Nazalost…. u Srbiji je generalno SVAKI RAD za samo 6 meseci do maksimalno 12 RUSEVINA !!! Stedi se na projektu a potom na materijalu kako bi ostalo vise za privatne dzepove.

  15. Tako je kad radove izvodi brat Mile ( Milorad Dodik) i njegova porodicna firma ,,Integral“.Sve je jasno.

  16. Negativne selekcije moraju sa se plate kako biramo tako ce nam biti .. u svetu gde se struka ne pita i gde kolo vode keramicari i soferi to drugacije ne moze bite .. Tako da drigovi nemamo se sta cuditi sposobnostima nesposobnih vec nama koji smo im dali tu mogicnost sa se igraju nasim parama a i zivorima ..

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.