
Proizvodnja modela „500L“ ponovo je prekinuta zbog sve manjih zahteva sa evropskih tržišta, dok je prodaja šumadijskog „velikog fiće“ u Severnoj Americi već odavno zanemarljiva.
U februaru je u kragujevačkom Fijatu bilo sedam i po radnih dana, tokom kojih je iz pogona izašlo oko 3.000 gotovih automobila. Od početka godine do sada, u Kragujevcu je ukupno proizvedeno oko 7.000 automobila, što je tek nešto više od trećine uobičajene dvomesečne proizvodnje.
U martu i narednim mesecima do sredine godine, u FCA Srbija će, prema dostupnim informacijama, biti po desetak radnih dana. Poznavaoci automobilske industrije smatraju da se Fijat u Kragujevcu, sa drastično smanjenom proizvodnom modela „500L“, i uz sve benefite koje ima, već opasno približio poslovanju na ivici rentabilnosti.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
U prevodu 3,500 mesecno ili nesto preko 40.000 vozila godisnje. Malo li je? a to treba prodati, kao onaj ,,mercedesov,, autobus koji su jedva prodali na Bubanj potoku.
A najavljivano je 200,000 godišnje
Automobili se ne prave i prodaju na OKO. Pelene za radnike.