Plaćanje računa odloženo za pretplatnike Telekoma starije od 65 1Foto: Zoran Spahić

Pretplatnici Telekoma stariji od 65 godina moći će svoje račune za telefon ili kablovsku da plate odloženo, dok u Vip mobile kažu da će posebno starijim osobama olakšati funkcionisanje u novonastalim okolnostima.

Ostali građani, međutim, neće moći da odlože plaćanje računa bez obzira na vanredno stanje jer ove kompanije jedino tako, kako kažu, mogu neometano da pružaju usluge. Njima će, kako su nam bar u Telekomu rekli, biti ponuđene neke druge pogodnosti.

U Telekomu mole građane da razumeju da je neometano funkcionisanje telekomunikacionih usluga u ovakvim situacijama od ključnog značaja za državu, društvo, ali i za svakog pojedinca. Zaposleni u ovoj kompaniji, napominju u Telekomu za Danas, čine sve što je u njihovoj moći da pomognu korisnicima i svim građanima.

“S obzirom na to da najugroženiju kategoriju stanovništva predstavljaju osobe starije od 65 godina, njima smo omogućili odloženo plaćanje računa. Svima ostalima pružili smo brojne pogodnosti koje se između ostalog odnose i na fleksibilnije korišćenje interneta. Ipak, da bismo nastavili neometano da pružamo usluge, molimo naše korisnike da izmiruju svoje obaveze, jer je to vrlo jednostavno učiniti i elektronskim putem”, ističu u Telekomu za naš list.

Plaćanje računa odloženo za pretplatnike Telekoma starije od 65 2

Na taj način, napominju u ovoj kompaniji, neće ugroziti ni svoje ni zdravlje drugih, a pomoći će operatorima da nastave sa neometanim pružanjem kako usluga fiksne i mobilne telefonije, tako i interneta i televizije, što u vanrednom stanju predstavlja jednu od prioritetnih aktivnosti.

U Vip mobile za Danas kažu da oni kao društveno odgovorna kompanija svoje aktivnosti nastavljuju da obavljaju u tom duhu.

U ovoj situaciji svakako preduzimamo i nastavićemo, sve što je u našoj moći da korisnicima, a posebno starijim osobama, olakšamo funkcionisanje u novonastalim okolnostima. Preduzećemo i mere naplate koje ćemo prilagoditi trenutnoj situaciji sa jedne strane, ali i potrebama funkcionisanja kompanije, sa druge”, napominje se u odgovoru Vip mobile na naše pitanje da li su predvideli neke olakšice za svoje pretplatnike tokom trajanja vanrednog stanja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari