Akcija „Birajmo domaće“ trebalo bi da podstakne potrošače da kupuju domaće proizvode jer će to doprineti podsticanju proizvodnje, očuvanju radnih mesta, sprečavanju pada zarada, penzija i ukupnog standarda, ali i smanjenju deficita u spoljnotrgovinskoj razmeni, stvaranju preduslova za nove investicije, kao i boljem izvozu – izjavio je juče Slobodan Milosavljević, ministar trgovine na prezentaciji projekta „Birajmo domaće“ u Privrednoj komori Srbije.

On je rekao da Srbija ima kvalitetne proizvode, od kojih su mnogi prepoznatljivi i u zemljama u okruženju. Komentarišući moguće efekte akcije Milosavljević je rekao da očekuje podršku potrošača, ali da i država pomogne proizvođačima. On je podsetio da nije reč o bojkotu roba stranih proizvođača.

Odgovarajući na pitanja novinara Milosavljević je rekao da je pokretanje nove akcije (za razliku od sličnog apela 2004. godine pod nazivom „Kupujmo domaće“) prilagođeno svetskoj ekonomskoj krizi, koja je uzdrmala temelje svetske privrede, pri čemu bi kampanja trebalo da „probudi zdravi ekonomski patriotizam“. Pokretač akcije je nevladina organizacija „Moja Srbija“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari