Udruženje banaka upozorilo građane da ne šalju lične podatke putem SMS-a 1Foto: Stanislav Milojkovic

Jedan broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci, a UBS je skrenula pažnju da je to prevara za masovno prikupljanje ličnih podataka metodom „phishinga“.

Banke će pri isplati penzija svakako kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka, ali u toj komunikaciji banke nikada neće tražiti lične podatke, kao što su JMBG ili PIN-kod, poručilo je UBS.

close
Udruženje banaka upozorilo građane da ne šalju lične podatke putem SMS-a 2

Prijavite se za
NJUZLETER

Svake subote u formi mejla biće Vam dostupan pregled nedelje koji za Vas biraju i komentarišu kolumnisti Danasa.

Vaša email adresa biće korišćena isključivo za potrebe slanja njuzletera u skladu sa Politikom privatnosti.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.