Šta su to „premetro“ i „laki metro“

Ostavite komentar


  1. Bio sam u mnogim zemljama sveta, od evropskih zemalja, Amerike, Rusije, pa sve do Japana. I nigde nisam video upotrebu tramvaja na podzemnoj deonici. Zna se sta je sistem metro linija u jednom gradu,to su podzemne zeleznice, cija se izgradnja vrsi na dva nacina: bilo otvoreno kod metroa sa malom dubinom ispod zemlje ili tunelski kod dubokih pruga. Kakav ce se metod primeniti zavisi od polozaja gradova i konfiguracije terena. Ako se vec u postojeci tramvajski sistem u Beogradu odavno ne ulazu sredstva u smislu prosirenja mreze i ako je vec ocigledno da gradski transportni sistem Beograda sve teze izlazi na kraj sa saobracajnim opterecenjem jednog skoro dvoipo milionskog grada i ako to no mostovi ne mogu da rese, onda je krajnje vreme da se izgradi jedan pravi klasican metro, bez mnogo price o lakom sinskom prevozu, te nekom premetrou i lakom metrou.
    Ali posto se ovde islo sa finansiranjem izgradnje Beograda na vodi, silnih molova i hotela, trga Slavije sa njegovom „cuvenom“ fontanom itd. onda za metro, mislim pravi, ovde pomenut, ostaje sve manje i manje novca.

    Postovanje Redakciji Danasa

  2. Naravno da su Beogradu NEOPHODNI i metro i tramvaji. Tramvaji za centralnu zonu grada, pešačke zone, a metro za povezivanje centralnih zona sa obodnim, kao i obodnih jedne sa drugima, a provlačeći ih kroz centralne zone.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.