Direktor Kanskog festivala kaže da film Vudija Alena nije bio u igri: „Kontroverza bi bila u fokusu" 1Foto: EPA-EFE/MATTEO BAZZI

Nedavno objavljeni filmski program predstojećeg Kanskog festivala donosi neka velika imena, ali tu su i kontroverze, a jedna od njih tiče se Vudija Alena.

Film Žan di Bari rediteljke Mejven otvara festival, a to je privuklo puno pažnje ne samo zbog toga što je to prva Depova veća uloga nakon suđenja sa Amber Herd, nego i zato što je jedan francuski novinar tužio ovu rediteljku za napad.

Tjeri Fremo, direktor festivala, brani svoju odluku jer kaže da ni Dep ni Mejven nisu zvanično osuđeni ni za jedan zločin i da bi sve bilo drugačije da je njima zabranjeno da se bave svojim poslom.

Međutim, kada su u pitanju Roman Polanski i Vudi Alen, čak se i Fremo donekle ograđuje, uprkos tome što ovi reditelji i dalje uspešno rade u Evropi.

Polanski ne može da uđe u SAD, a Alen je skoro pa proteran iz Holivuda, tako da njihovi filmovi traže prostor za prikazivanje u Evropi, ali se to neće desiti u Kanu.

Fremo je objasnio da novi film Polanskog The Palace nije prikazivan onima zaduženim za izbor programa, ali da je pogledao novu mračnu Alenovu komediju pod nazivom Coup de Chance.

„Taj film nije bio kandidat. Znamo da, kada bi ovaj film bio prikazan u Kanu, kontroverza bi bila u fokusu iznad samog filma, iznad svih ostalih filmova.“

Alen je ovaj film snimio u Parisu, sa glumcima Melvilom Pupoom i Valeri Lemersije, uz kinematografa Vitoria Storara. Poslednji film koji mu je prikazan u Kanu bio je Café Society 2016.

Izvor: Indie Wire

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari