„Krv, suze, nojz“ novi album benda Neprijatelj Prelazi Zeku 1Foto: Marko Ristic @zamrznutitonovi

Već prekaljeni sa jasnim stavom i neiscrpnom inspiracijom, svojevrsnom energijom, poznat publici kao sastav koji bolje zvuči uživo, novosadski bend Neprijatelj Prelazi Zeku objavio je digitalno izdanje „Krv, suze, nojz“ za diskografsku kuću Multimedia Music.

Svojim četvrtim albumom bend Neprijatelj Prelazi Zeku zaokružuje deceniju rada.

U odnosu na prethodne albume, ovaj je koncipiran kao live izdanje, dok beskompromisno angažovani tekstovi grupe pozivaju pojedince na buđenje iz letargije, a uporedo sa tim upiru prstom na odgovorne za celokupno stanje društva.

„S obzirom na pandemiju i nemogućnost održavanja koncerata, smatrali smo da online koncerti nisu naš fazon jer koncert nije koncert ako nema publike koja upotpunjuje atmosferu. Stoga, kao logično rešenje nametnulo se snimanje novog materijala uživo“ pojašnjavaju članovi benda.

Album je sniman u toku leta 2021. godine u prostorijama „Chameleon rental“ u Rumi, u saradnji sa tonskim snimateljem Milošem Đajićem. Miks i mastering radio je Oliver Popovski, dok aranžmane potpisuje ceo bend. Za izgled omota zaslužan je Miroslav Crveni a dizajn logotipa uradio je Branislav Bešlin.

Bend Neprijatelj prelazi Zeku okupio se 2012. godine u Novom Sadu. Od samog starta čini ga ista petorka: Zoran Gagić (vokal), Oliver Popovski (gitara), Stefan Pajević (gitara), Davorin Vrhovac (bas) i Miroslav Crveni (bubanj).

„Za deset godina zajedničkog rada ovaj album možemo nazvati najličnijim jer je Zoki, vokal benda, pisao sve tekstove a kao što to inače biva inspiraciju je nalazio u svakodnevnom životu. Ovaj put se dotakao i očinstva jer je u toku nastajanja albuma trojica članova dobilo prinove“ kažu Zeke i dodaju da album „Krv, suze, nojz“ predstavlja suštinu postojanja ovog benda i na ovaj način otvaraju novo poglavlje svoje egzistencije tumaranja muzičkim svetom.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari