Foto: Pixabay

Čini se da se danas sve odigrava pod budnim okom tehnologije, a s pravom se može reći da su nam savremeni uređaji olakšali živote. Bez njih danas nije lako funkcionisati, a još manje uspešno poslovati.

Pred preduzećima je veliki izazov. Digitalna transformacija je malim i velikim kompanijama dodatno zakomplikovala poslovanje, pa se sada rastuće potrebe svake firme više ne mogu zadovoljiti slabo povezanim programima ili skupom pojedinačnih nepovezanih programa.

Zato se traži brže i efikasnije rešenje koje će dovesti do:

  • Centralizacije poslovnih informacija;

  • Ujednačavanja poslovnih procesa;

  • Smanjenja troškova, veće produktivnosti i unapređenja odnosa kompanije i klijenata.

Savremeno poslovanje zahteva rešenje koje će omogućiti pristup i deljenje informacija na svakom nivou organizacije, ali postavlja i osnove za donošenje bržih poslovnih odluka.

Rast i razvoj poslovanja nosi sa sobom i ozbiljnije potrebe kompanije koje se moraju zadovoljiti. Više nije dovoljan samo program za fakturisanje, neophodno je nešto više, bolje poslovno rešenje, više detalja teba prikupiti, veću količinu podataka treba obraditi, a to ne mogu da urade jednostavni programi.

Savremena tehnologija, video nadzor i konstantna povezanost doprinosi boljem poslovanju svake kompanije!

Zahvaljujući novim tehnologijama velike kompanije, a i njihovi vlasnici više nemaju glavobolje dok su na odmoru ili službenom putu. Sve je dostupno sada i odmah, pa tako menadžeri i vlasnici kompanija u svakom tenutku mogu da budu upućeni u procese poslovanja, da prate kako se određeni procesi odvijaju i da se kroz video nadzor uvere da sve funkcioniše kako treba iako oni nisu na radnom mestu.

Dodatna prednost koju pruža savremena tehnologija jeste stalno praćenje poslovnih procesa i njihovo nadgledanje. Osim što su vlasnici u svakom trenutku obavešteni kako se poslovanje firme odvija, oni su takođe zaštićeni i od upada provalnika.

U modernom svetu najvažnija je konkurentna prednost jedne kompanije, a uz to je potrebno pametno i brzo odlučivati.

Najveći izazov jeste u velikoj količini informacija koja prolazi od jednog do drugog odeljenja.

A kako to u praksi izgleda?

Naime, kada kupac poruči sa sajta nešto, onda sektor prodaje odmah zna za to i proverava se isrpavnost porudžbine, stanje i cena, a zatim se šalje nalog magacinu koji je zadužen za isporuku. Ukoliko kupac zahteva neki dodatni popust, odmah se mora obavestiti o tome šef prodaje, koji taj popust odobrava ili ne. Naravno, reč je o elektronskom odgovoru, a onda se taj odgovor šalje kupcu.

Poručena roba se pakuje, šalje, a kupac je preuzima, zatim su na potezu računovostvo i finansije koji knjiže porudžbinu, a menadžment ima uvid u transakciju u svakom trenutku i prati situaciju svakodnevno. Dalja prodaja i potražnja prati se na osnovu sledećih želja korisnika, a zatim se planira nova nabavka.

Zvuči kompikovano?

Pa, može da bude, ali uglavnom nije.

Ako su podaci dostupni svima u lancu koji moraju da donose odluke na osnovu dobijenih informacija, poslovni proces će ići brzo i lako.

Savremena tehnologija doprinosi ubrzavanju poslovnih procesa, a kada se uoče trendovi na tržištu i informacije analitički obrade, štedi se vreme, smanjuju troškovi, brže se reaguje na zahteve klijenata, prodaja se povećava, a samim tim se povećavaju i poslovni rezultati.

Internet prodavnice sve popularnije, a marketing agencije sve traženije

U vremenu interneta i stvaranja nove bežične mreže, mnogo je poslovnih procesa koji se prebacuju u digitalnu sferu. Danas su sve popularnije Internet prodavnice. Poslovanje se na ovaj način sve više širi, pa fizičke radnje svoju ponudu predstavljaju mnogo većoj publici, a danas je sve više onih koji vole kupovinu iz fotelje ili bolje reći koji radije kupuju na klik. Ukoliko odlučite da svoje poslovanje proširite i na internet, biće vam potrebna kvalitetna marketing agencija, kako biste svoje resurse uložili na najpametniji mogući način bez početničkih grešaka koje vas mogu skupo koštati.

Vlasnici mnogih radnji sada su u prednosti, jer zahvaljujući svojoj Internet prodavnici svoju robu mogu da ponude ne samo u svom gradu nego u celoj zemlji, pa čak i u inostranstvu, pogotovu u regionu.

Lepo zvuči proširiti poslovanje sa lokala na čitav region, zar ne?

E pa, to je danas vrlo lako izvodljivo. Sa razvojem interneta i otvaranjem sve većeg broja Internet prodavnica sve značajnije mesto na digitalnom nebu zauzima i Internet marketing.

Danas su sve traženije marketing agencije sa dosta iskustva, koje imaju zadatak da posebno razviju poslovanje firme kako bi ona išla u korak sa vremenom i bila konkurentna kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu.

Prisutan je trend rasta Internet prodaje. Podaci kažu da je ovaj trend prisutan čak i u zemljama koje se ne mogu baš pohvaliti da su informatički pismene. Čini se da je danas online kupovina postala neizbežna.

Odličan promet, brz način rada, veće tržište i manji troškovi samo su neke od prednosti nove online kupovine.

Da li vi kupujete ili prodajete nešto online? Želite li da otvorite online prodavnicu?

Sada je pravi trenutak da to i učinite i sednete u digitalni voz, jer je Internet marketing i online kupovina u velikom porastu. A ako želite odličnu Internet prodavnicu neophodan je i dobar poslovni softver. A za dobar poslovni softver pobrinuće se proverena marketing agencija.

Zapamtite, proveren i siguran izbor dovodi do uspeha!

Poslovni program – za brže i lakše poslovanje!

Uspeh kompanije na tržištu danas nije moguć bez preciznog planiranja. Da bi se napravila dobra strategija neophodno je prikupiti kvalitetne informacije.

A kako izdvojiti važne činjenice i logične poslovne veze?

Izazov je prilagoditi se modernim tokovima, a da bi se poslovanje olakšalo ključna stvar koja će vam biti potrebna je poslovni program. Nema više muke oko analitike, niti se knjiženje vrši ručno. Sve se menja, pa i način rada, jer su poslovni softveri objedinili sve funkcije koje su potrebne da firma uspešno posluje. Tako se stvara veća produktivnost radnika, a kvalitet samog rada je bolji.

Veliki broj dostupnih informacija se zahvaljujući poslovnim softverima sortira, a dobro upravljanje mnoštvom podataka ključno je za donošenje najboljih poslovnih odluka.

Ako odredite jasan cilj, onda ćete znati šta možete postići. A tada možete odabrati i pravi pristup. Za bolje poslovne rezultate i bržu transformaciju kompanije, za nove poslovne izazove i za stvaranje modernog i dinamičnog radnog okruženja, najbolje rešenje su poslovni softveri.

Rešenje, funkcionalnost, modul

S obzirom da se Srbija polako ali sigurno digitalizuje, svi vlasnici bilo mikro i makro biznisa treba da razmišljaju i tom pravcu. Svaki poslovni softver služi kao podrška poslovanju. Naime, podrška poslovanju odnosi se isključivo na ekonomske poslovne procese što samim tim znači kvalitetnije poslovanje i bolju ekonomiju kompanije. Od delatnosti koje firma obavlja i samog tipa firme zavisi koji će poslovni softver biti upotrebljen, a on se prilagođava poslovnim procesima.

Postoje različite kategorije rešenja koje poslovni softveri obuhvataju. Reč je o sledećim rešenjima:

  • Sistemi za upravljanje dokumentima;

  • Sistemi za kompanijsko upravljanje i planiranje;

  • Sistemi za upravljanje odnosima s kupcima;

  • Sistemi podrške odlučivanju i poslovnoj inteligenciji.

Moduli i funkcionalnosti poslovnih softvera mogu biti različite, a proizvođači ovih sistema nude veliki broj funkcionalnosti koje su neophodne svakoj kompaniji. Rešenja se uglavnom odnose na prodaju, nabavku, proizvodnju, skladištenje, kadrove, finansijsko računovodstvo i obračunavanje plata. Poslovni softveri namenjeni su kompanijama koje se bave veleprodajom, maloprodajom, proizvodnjom, ali i poslovnim uslugama kao što su konsalting i računovodstvo.

Jasno je da se na ovaj način direktno povećava produktivnost. Kada su sve informacije odmah dostupne i javne, onda može brže da se reaguje, sve se brže odvija u kompaniji, a veći broj procesa se obavlja za kraće vreme. Posledica je sledeća.

Svi su zadovoljniji. I radnici i vlasnici i kupci. Radnici manje rade prekovremeno, manje se prekucavaju nepotrebni podaci, vlasnici zarađuju više, a kupci brže stižu do željene robe.

PROMO TEKST

Povezani tekstovi