Kako su svetski poznati brendovi reagovali na objavu smrti kraljice Elizabete II 1foto EPA/ANDREW COWIE

U moru reakcija na vesti o smrti kraljice Elizabete II menadžeri društvenih mreža su se borili da pronađu najbolji način da komuniciraju sa svojim klijentima, jer ništa ne objaviti može da izgleda kao nepoštovanje, dok s druge strane, čak i dobronamerne poruke mogu izgledati kao samopromocija, navodi u svom tekstu Gardijan.

Dejl Vins, osnivač kompanije za električnu energiju Ecotricity i predsednik Forest Grin Roversa, objavio je na Tviteru sliku kraljice sa zelenim šeširom kojoj je u fotomontaži obukao košulju svoje firme, uz reči „Hvala Liz“.

Post je izazvao stotine komentara i pritužbi, na šta je on odgovorio da je upoznao kraljicu.

„Nosila je zelenu haljinu i razgovarali smo o zelenoj energiji i sličnim stvarima“, rekao je on. „Bilo je to smešno iskustvo, a imala je dobar smisao za humor – za razliku od nekih ovde.

Legoland Vindzor je objavio da će se zatvoriti prošlog petka tvitom sa slikom Lego modela koji je ličio na kraljicu, dok je Plajmobil podelio crno-belu Instagram sliku jedne svoje igračke koja nosi šešir i drži torbu sa rečima „Odmori se u miru. Kraljica mira Elizabeta II 1926-2022”.

Oba posta su izazvala veliku pažnju.

Crossfit UK je ponovo objavio trening dana pod nazivom „Kraljica Elizabeta II“, koji je prvobitno kreiran u junu za platinasti jubilej, rekavši da je „prikladno da se ovaj trening sada pretvori u VOD (trening dana) počast kako bi se proslavio njen život“.

Mark Borkovski, konsultant za odnose sa javnošću i autor, opisao je objavu na Plajmobilu kao „glupu stvar“.

“Brendovi bi trebalo da sačekaju da vide kakva je reakcija javnosti na kraljičinu smrt pre nego što reaguju”, rekao je on.

„Mislim da će ovo odjeknuti neko vreme jer nema dobrih vesti na horizontu“, rekao je Borkovski.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari