Peticija za niže cene ski- karata na Jahorini 1 Foto: www.wikipedia.org / ВулеМ

Ambasadori Jahorine sakupljaju potpise za peticiju protiv povećanja godišnje cene sezonskih ski- karata za 125 odsto, sa 360,00 KM u pretprodaji prošle godine na 810,00 KM u pretprodaji ove godine.

„Ambasadori Jahorine“, grupa ljudi koji su dugogodišnji korisnici sezonskih karata i promoteri Jahorine, pokrenuli su onlajn peticiju kojom traže smanjenje cena karata na 550,00 KM i besplatno skijanje za seniore, starije od 67 godina, prenosi klix.ba.

Oni su prisustvovali sastanku menadžmenta Olimpijskog centra „Jahorina“ koje smatra da je povećanje sezonske ski-karte bio jedini mogući potez kako bi se osigurala održivost centra.

Uvažavajući napor novog menadžmetna, „Ambasadori Jahorine“ smatraju da se finansijski problemi ne mogu rešiti povećanjem sezonske ski-karte od 125 odsto, sa 360,00 KM u pretprodaji prošle godine na 810,00 KM u pretprodaji ove godine.

Oni navode da cena sezonske ski-karte na Bjelašnici iznosi 390,00 KM.

Na evropskim skijalištima koja nude značajno duže staze i kvalitetniju infrastrukturu, cene su niže ili u rangu sa cenama koje su ponuđene na Jahorini, navode „Ambasadori Jahorine“.

Oni smatraju da Jahorina mora postati skijaški centar svetskog renomea, ali teret ne može nositi isključivo lokalno stanovništvo koje je najverniji promoter planine.

„Ambasadori Jahorine“ smatraju da je neophodno kreiranje kvalitetnijeg imidža centra što će vratiti poverenje i povećati broj posetilaca, promovisati zimske sportske aktivnosti u školama i ostalim obrazovnim institucijama, omasoviti zimski sport…

Porazna je činjenica da u olimpijskoj regiji trenutno skija tek pet odsto ukupnog stanovništva. Evidentno je da ne  postoji ekonomska računica koja će bez omasovljenja skijanjaoporaviti planinu.

Stav „Ambasadora Jahorine“ je da je neophodno proširiti bazu skijaša, ali da se to može učiniti samo ako se skijanje omogući i srednjem sloju društva.

Jahorina se mora posmatrati kao javno, zajedničko dobro stvarano generacijama, i mora biti pristupačna velikom broju ljudi.

S druge strane, na ovom parametru se mora bazirati poslovnalogika, kako centar ne bi propadao nego se razvijao.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari