Foto: Pixabay - William Iven

Prema studiji SimilarWeb-a, u blog postu objavljenom u sredu, kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta smatra da će Fejsbuk izgubiti svoje mesto kao drugi najposećenija veb stranica u Americi od strane Jutjuba.

U onome što je Stefan Kraus iz SimilarWeb-a opisao kao „paradigmatsko pomeranje“, naveo je da njegove projekcije ukazuju na to da će „posećenost Jutjubu prevazići posećenost Fejsbuku“ u narednih dva do tri meseca. Fejsbukove mesečne posete pale su sa 8,5 milijardi pre dve godine na 4,7 milijardi u julu, tvrde u  SimilarWeb-u, dok je Jutjub došao do 4,5 milijardi poseta prošlog meseca.

Bilo je znakova poravnanja u Fejsbukovom drugom kvartalu u julu što se tiče zarada, kada je otkriveno da su mesečni brojevi aktivnih korisnika u SAD-u i Kanadi bili poravnati na 241 milion. Takođe je izgubio milion korisnika u Evropi, gde je imao 376 miliona mesečnih aktivnih korisnika u tri meseca zaključno sa junom.

Više na pcpress.rs