Kotež: Posle sastanka sa čelnicima GSP građani odustali od protesta 1Foto: V. Maričić

Od mirnog okupljanja i privremene blokade saobraćajnica se odustalo nakon sastanka sa zamenikom generalnog direktora i finansijskim direktorom GSP-a Dejanom Krstovićem, saopštilo je Udruženje građana Kotež.

Nakon dužeg i detaljnog razgovora doneto je nekoliko zaključaka, a mi ih prenosimo u celosti:

1. Od sutra će linija 43 ići po redu vožnje sem u slučaju kvara na autobusu.

2. Uvek će biti obezbeđen zamenski autobus da zameni pokvareni.

3. Referent ispred GSP-a će redovno u Kotežu beležiti tačna vremena polazaka.

4. Pratiće se polasci i daljinskim putem.

5. U letnjem režimu broj autobusa radnim danom će biti sedam, subotom pet, nedeljom četiri. U zimskom periodu će biti devet, subotom sedam, nedeljom šest.

6. U oktobru će biti ubačena dva nova autobusa.

7. Dogovoreno je da jednom nedeljno imamo direktnu komunikaciju sa direktorkom Jasminkom Ličinom kojoj ćemo dostavljati sve naše primedbe pristigle na grupu o kašnjenju, neispravnim klimama i neprimerenom ponašanju vozača.

8. Uzimaće i izjave od vozača i iz pogona za svako kašnjenje autobusa

9. GSP će od Direkcije za javni saobraćaj tražiti podatke o broju očitanih karti

10. Redovnost autobuske linije 43 pored linije za Ovču će biti u prioritetima direktora GSP, koji je nov na funkciji i koji je spreman i lično da dođe u naselje i obrati se građanima na samom protestu.

Kotež: Posle sastanka sa čelnicima GSP građani odustali od protesta 2
Foto: V. Maričić

Iz Udruženja građana Kotež navode da skraćenje linije nije bila tema razgovora, kao i da će se uskoro oglasiti sa daljim planovima.

Da podsetimo, list Danas je u štampanom izdanju od petka (9.8.2019.) objavio saopštenje Inicijative Ne davimo Beograd da su žitelji naselja Kotež najavili za subotu mirno okupljanje i privremenu blokadu saobraćajnica, u znak protesta zbog katastrofalne situacije sa javnim gradskim prevozom.

Naime, zbog učestalih problema na autobuskoj liniji 43 koja saobraća iz ovog naselja, onemogućen je normalan život žitelja i žiteljki našeg naselja.

Polasci autobusa su u potpunosti van ikakvog reda, vozila su svakodnevno u kvaru, pauze u polascima su ogromne i znaju biti i po 45 minuta. Građani i građanke Koteža osećaju se potpuno odsečenim od ostatka grada, navedeno je u najavi protestnog okupljanja.

Kotež: Posle sastanka sa čelnicima GSP građani odustali od protesta 3
Foto: V. Maričić

„Inicijativa Ne davimo Beograd izražava punu podršku žiteljkama i žiteljima naselja Kotež, kao i svim ostalim građanima prekodunavskog dela opštine Palilula, čije je rukovodstvo nesposobno da reši jedno od najvažnijih pitanja za normalno funkcionisanje života stanovnika ovog dela grada, navode iz Inicijative i dodaju da se, pored problema sa saobraćajem, stanovnici leve obale Dunava suočavaju sa potpunim odsustvom brige za najosnovnije životne probleme. „Nedostatak ili neadekvatan kapacitet svih javnih službi, srednjih škola, policijskih i medicinskih ustanova, javnog prostora, kulturnih sadržaja, kao i hronična nebriga za Pančevački most čine od nas građane drugog reda u sospstvenom gradu“, navode Kotežani.

Stanovnici tog naselja i Inicijativa Nwe davimo Beograd pozvali su i stanovnike drugih naselja sa leve obale Dunava, iz Krnjače, Borče, Ovče, Kovilova, Padinske skele, ali i sve Beograđane, da izraze solidarnost sa sugrađanima iz Koteža i pridruže im se u protestu blokadama Zrenjaninskog puta u blizini svojih naselja.

Kako prevoz učiniti brzim, jeftinim i efikasnim

Članovi Ne davimo Beograd, u vezi sa navedenim, podsećaju i na plan za saobraćaj inicijative pod nazivom “30 minuta od posla do kuće” koji predviđa radikalnu optimizaciju javnog prevoza kroz uvođenje ekspres linija i veću upotrebu žutih traka i davanje priroriteta prolaska vozilima javnog prevoza. Za taj plan kažu da veruju da je jedno od rešenja kako se sistem prevoza u gradu može brzo, jeftino i efikasno podići na zadovoljavajući nivo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari