Stručnjaci ispituju Stari železnički i Pančevački most za tramvajski saobraćaj 1Foto: Aleksandar Roknić

Nove tramvajske linije preko Save i Dunava zavisiće od rezultata studija koje pripremaju stručnjaci Građevinskog fakulteta, a u tom kontekstu ispituju se Stari železnički i Pančevački most, navodi se u saopštenju Sekretarijazta za informisanje grada Beograda.

Ideja da se na ova dva mosta, ukoliko mogu da izdrže opterećenje, postojeće konstrukcije prošire upravo za tramvajski saobraćaj.

Kako je u izjavi za „Beogradsku hroniku” rekao glavni urbanista Marko Stojčić, elaborati treba da daju odgovore na najvažnija pitanja u vezi sa ovom idejom.

– Odgovori koji se tiču Starog železničkog mosta odnose se na pitanja da li je konstrukcija još uvek stabilna, odnosno da li moguće opteretiti je. Takođe, obaviće se i analiza da li moguće proširiti ovaj most jer je on napravljen za jednokolosečnu prugu, što znači da ne bismo mogli da imamo tramvaj u oba smera – rekao je Stojčić.

Studija za Pančevački most treba da bude urađena ove godine.

– Postoji takođe ideja da se i ovaj most proširi za tramvajski sistem, odnosno za još po jednu traku. Pored budućeg mosta na Adi Huji, za koji je projektovanje u poodmakloj fazi, očekuje nas i rekonstrukcija Pančevačkog mosta, a elaborat koji očekujemo pokazaće da li je proširenje za tramvajski saobraćaj izvodljivo – istakao je Stojčić i dodao da o novim tramvajskim linijama preko reka najpre svoj sud treba da daju stručnjaci.

 

 

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

3 reagovanja na “Stručnjaci ispituju Stari železnički i Pančevački most za tramvajski saobraćaj”

  1. Pancevac tone i raspada se iz dana u dan. Kazite „strucnjacima“ da paze na jezero na putu iz Krnjace ka centru.

  2. Celi grad treba premreziti sa tramvajima, ekoloski prihvatljivo, de kompozicije primaju mnogo vise putnika od bilo kog autobusa, samo treba kupiti besumne udobne , lake za ciscenje, sa prozorima koji se otvaraju pod obavezno nikako one bez otvaranja prozora koje imamo na liniji broj 7, i sedistima koja se nece usvinjiti da se ne mogu vise ni ribacom cetkom srediti , tramvaje .
    Na Gazeli kod BIPa, prema Nisu, u srednjoj traci ima jedna poveca rupa koja moze sasvim sigurno da poremeti tockove na vozilima a koja cese sigurno siriti ako se ne odradi odmah.

  3. Stručnjaci ,treba srušiti Pančevac bolje nego sam da se sruši.Zato treba napraviti novi negde oko Koteža preko Dunava,pa onda dodavajte šine,ovako smešno je dodavati šine mostu koji nije ni ovako bezbedan.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.