Privedeno nekoliko ljudi, odneto više vozila CarGo(VIDEO)

Ostavite komentar


  1. Nisam taksista. Imam kola i izbegavam da koristim taksi jer mislim da je preskup.
    Svima je jasno da CarGo koristi kvazi rupu u zakonu. On koristi nečiju političku moć da bi obavljao delatnost za koju nije ovlašćen i pri tome ne plaća harače državi koje plaćaju regularni taksisti.
    Ajde ja i moji drugari da pokušamo da tako vozimo ljude. U roku od 3 dana bi nam se ovo desilo.
    Kada bi nam se ovo desilo mi bismo ćutali jer smo znali šta radimo, samo smo se nadali da ćemo proći. Čemu ljutnja CarGo-a?
    Opet zbog toga što su nekome platili da budu zaštićeni, a ovo im se desilo.
    I naravno, ovo je još jedna AV finta jer je čuo da taksisti pričaju da ih je izdalo rukovodstvo koje se dogovorilo sa njim. Ovo služi samo kao podrška njegovim pregovaračima ispred taksi udruženja.
    A, zaplenjena CarGo vozila će za 3 dana da budu vraćen vlasniku (ili vlasnicima ako su uhvatili stvarno nekog ko samo vozi svoja kola)

  2. Kako im sad oduzimaju automobile kad rekose sami da ih nemaju…
    Aa …to je inovativna kradja u gladnoj Srbiji..

  3. Gde je bila policija, interventna, žandarmerija, komunalci i ostali kada su taksisti držali grad u blokadi???

    1. Svako ima pravo na strajk ako posluje po zakonu…ne mozes da ocekujes da se nekome dozvoli da krsi zakon

      1. Oinda prvo predsednika i ministre zajedno sa predsednicom vlade uhapsiti jer non stop krše zakone i ustav.

  4. Iako nisam za to da CarGo posluje bez zakonske regulative takodje nisam ni za oduzimanje vozila za koje ne postoji sumnja da je ucinjeno kriminalno delo – ali ovo je Srbija i sve je dozvoljeno ako si dovoljno mocan.

    1. Sutra ce i oni na kanabe kod Vučića i nikom nista, hvala predsedniku ,hvala državi bla,bla,truć…

    2. Kupuje vucic glasove taksista zatvaranjem CarGo.
      Iako su bez mozga, ipak su glasovi, a mozak – u poslednjih 7 godina u Srbiji – nije na ceni.

  5. Od prvog „protesta“ taksista koristim samo usluge CarGo-a. Nema „turbina“, nema oslovljavanja sa TI, nema različitih cena za istu destinaciju, nema „krševa“ od vozila, nema bokserskih rukavica na retrovizoru, nema bermuda i majica na bretele preko leta, nema „nemam sitno da ti vratim kusur“, nema zdravo, ćao i ostalo već dobar dan ili dobro veče, nema „dokle idete“ kada pozivate vozilo, nema vožnji „po pogodbi“ (od aerodroma ili autobuske stanice uglavnom), nema… Uglavnom nema svega onoga negativnog i bahatog čega ima kod većine taksista. E da, zamalo da zaboravim, nema ni „sigurnih glasova“ kao kod taksista. Ipak subvencije su subvencije.

    1. E, pa NE MOZE! Zato sto je vlast propisala koliko taksi vozila nam treba. Pa sem ako debelo ne platis, ne mozes da taksiras. A to sto taksija nikada nema kada ti reba nije ni vazno. Oni i tako ne postoje zbog putnika.

  6. Neka se CarGo registruje kao taksi prevoznik, ravnopravno sa ostalima i biće sve u redu. Ovako privilegovani narušavaju ravnopravnost tržišta. Prihvatam inicijativu za fleksibilnost cena (od-do) to bi bila veća efikasnost u konkurentnosti.

  7. e , brnabicka, ovo su direktni napadi na tebe, posto imas direktne interese u car go, jesi li ti predsednik vlade ili mihajlovicka

  8. na b92 je bio tekst od sinoc o ovom dogadjaju a jutros je sklonjen
    verovatno zbog velikih negativnih komentara

  9. Ipak treba obavestiti čitaoce da je Hrvatska vlasnik kar go. Tako da vlast da bi se uvukla Kolindi guraju kar go.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.