Da li su Zrenjaninci zadovoljni snabdevanjem vodom, pitanje iz upitnika Vodovoda 1Foto: M.P./Danas

Nije šala nego zakonska obaveza, čak i za zrenjaninski Vodovod iako nema ispravnu pijaću vodu ali ipak mora da utvrdi da li su potrošači zadovoljni njihovim uslugama.

Zato zrenjaninsko preduzeće JKP „Vodovod i kanalizacija“ i grad Zrenjanin ovog meseca ponovo sprovode ispitivanje zadovoljstva korisnika uslugama vodosbadevanja.

Do sada su Zrenjaninci bili zadovoljni, tako bar pokazuju rezultati prethodnih anketa a kako će biti ove godine znaće se krajem meseca, po okončanju anketiranja.

Ispitivanje, koje je zakonska obaveza, sprovodi se u Zrenjaninu i u svim naseljenima mestima, do 25. decembra.

U Vodvodu kažu da iako je ispitivanje zadovoljstva korisnika zakonska obavaza, to je za njih i „način da na osnovu prikupljenih podataka, unaprede kvalitet usluga, međusobnu komunikaciju i bolje odgovore na potrebe korisnika

„Ispitivanje se sprovodi u skladu sa metodologijom koju je usvojila i publikovala Stalna konferencija gradova i opština uz pomoć Švedske, a u čijoj izradi je ispred grada Zrenjanina učestvovalo JKP „Vodovod i kanalizacija“. Prvo ispitivanje u Srbiji po pomenutoj metodologiji sprovelo je upravo naše preduzeće“, ističe Siniša Gajin, rukovodilac službe informasanja VIK Zrenjanin.

Iz zrenjaninskog Vodvoda poručuju da je upitnik anoniman i da sadrži pitanja koja se odnose na kvalitet osnovnih usluga – snabdevanje vodom i prikupljanje i odvođenje fekalnih otpadnih voda, ali i pitanja koja se odnose na kvalitet uspostavljenih kanala komunikacije i odgovora na podnete reklamacije i zahteve.

Na kraju upitnika korisnicima se pruža mogućnost da ostave komentar, iznesu kritiku ili pohvalu koja se odnosi na rad preduzeća.

Više vesti iz ovog grada čitajte na sledećem linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.