Georgiev: Televizije koje su promo kanali vlasti ne bi trebalo da dobiju nacionalnu frekvenciju 1foto FoNet Božana Pavlica

– TV stanice koje su dokazano promo kanali vlasti ne bi smele da budu nagrađene nacionalnim pokrivanjem. Njih bi trebalo na kabl da se tamo kale i dokažu – ocenjuje za Danas Slobodan Georgiev, direktor Newsmax Adria televizije.

Na pitanje kako komentariše listu prijavljenih kandidata za nacionalnu frekvenciju, odnosno 14 televizija koje su konkurisale, kaže – očekivano.

– Pravljenje gužve i galame da bi se pokazalo da postoji medijski pluralizam – ocenjuje naš sagovornik.

Prema njegovim rečima, da bi se dobila nacionalna frekvencija potrebno je da onaj ko se kandiduje ima već neku vrstu iskustva u proizvodnji takvog sadržaja i da ima medijske radnike sa integritetom koji mogu da garantuju svojim biografijama da su sposobni da prave takav program.

– Nacionalna pokrivenost je bitna jer daje mogućnost TV stanici da dođe do svih građana Srbije. Ona znači odgovornost da se građanima ponudi program koji je u zabavnom delu komercijalan i pristojan a u informativnom delu zasnovan na javnom interesu. Javni interes je kontrola moćnih – kako u vlasti tako i u biznisu. A tu kontrolu treba da sprovode mediji sa nacionalnim pokrivanjem – zaključuje Georgiev.

Podsetimo, na konkurs za dodelu četiri nacionalne frekvencije prijavilo se 14 televizija − N1, Nova S, Hepi, Pink, Vesti, Prva, B92, Kopernikus, UNA, K1, Tanjug, TV2, BK i Kurir.

Prema saznanjima našeg lista, u toku sledeće nedelje biće utvrđena lista kandidata koji ispunjavaju uslove za nacionalnu televizijsku frekvenciju, a razgovori sa kandidatima koji budu ispunili kriterijume počeće sredinom jula.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari